Beantwoord

Prepaid bundel internet werkt niet

• 4 juni 2019
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo, mijn dochter is op studiereis naar Engeland. Ze heeft een prepaid bundel aangeschaft om zo nog te kunnen internetten. Ze is daar nu maar geeft aan dat het internet niet wil werken. Ze heeft de wifi uitgezet en de mobiele gegevens aan maar het wil niet lukken. Ook in haar T-Mobile account staat internet op de sim niet geblokkeerd. Moeten er nog meer handelingen worden verricht om gebruik te kunnen maken van deze bundel want zo is het ook weggegooid geld
icon

Beste antwoord door Hajar 5 juni 2019, 13:18

Hi SabaR,

Wat leuk dat ze naar Engeland is. Ik begrijp dat ze natuurlijk bereikbaar wilt zijn via internet. Van welk toestel maakt je dochter gebruik? Heeft ze geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Met Orange, Telefonica, Hutchison 3G en Vodafone zou ze goed bereik moeten hebben. Kan ze een van deze netwerken selecteren?

Je kan mij ook een privébericht sturen met haar 06-nummer, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met jullie mee of er een blokkade actief is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi SabaR,

Wat leuk dat ze naar Engeland is. Ik begrijp dat ze natuurlijk bereikbaar wilt zijn via internet. Van welk toestel maakt je dochter gebruik? Heeft ze geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Met Orange, Telefonica, Hutchison 3G en Vodafone zou ze goed bereik moeten hebben. Kan ze een van deze netwerken selecteren?

Je kan mij ook een privébericht sturen met haar 06-nummer, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met jullie mee of er een blokkade actief is.
Hoi, ik heb nog gebeld met de klantenservice. Ze zei dat ze moest kijken of data roaming wel ingeschakeld was en dat het dan zou moeten werken. Heb het aan haar doorgegeven maar nog geen reactie gehad. Ben benieuwd....

Reageer