Beantwoord

Prepaid bundel niet geactiveerd

  • 14 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1092 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op 13/03 de prepaid bundel M gekocht, en is om 10:12 betaald. Nu ben ik al een dag verder, en deze bundel is nog steeds niet geactiveerd. De klantenservice chat heeft gezegt dat ik maar moet wachten, maar dit duurt wel heel lang. Wat moet ik hier nu mee? Het geld is wel weg maar heb het product niet ontvangen.

Mvg,
Mitchell
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2019, 10:23

Hi Mitchell,,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je een screenshot van je betaling voor me? Dan kan ik dat controleren en ervoor zorgen dat jij je bundel direct krijgt!

Ik zie je screenshot graag tegemoet. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mitchell,,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je een screenshot van je betaling voor me? Dan kan ik dat controleren en ervoor zorgen dat jij je bundel direct krijgt!

Ik zie je screenshot graag tegemoet. 🙂

Reageer