Beantwoord

Prepaid data uit reguliere bundel ipv data bundel

• 5 januari 2019
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

Hi,

ik heb een prepaid kaart met daarbij een databundel. Nu bel en sms is niet en gebruik voornamelijk data. Alleen wordt het data verbruik van mijn prepaid tegoed afgeschreven i.p.v. mijn databundel. Weet iemand hoe dit kan?

Groeten
icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2019, 12:48

Hi Daan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je hebt gekozen voor betalen per MB. Daarom wordt je tegoed in vermindering gebracht als je gebruikt maakt van internet. Je kan via My T-Mobile kiezen voor een Combi bundel en daarbij krijg je zowel datategoed als bel/sms tegoed. Op deze pagina lees je er meer over.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Daan,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je hebt gekozen voor betalen per MB. Daarom wordt je tegoed in vermindering gebracht als je gebruikt maakt van internet. Je kan via My T-Mobile kiezen voor een Combi bundel en daarbij krijg je zowel datategoed als bel/sms tegoed. Op deze pagina lees je er meer over.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Hi,

maar ik heb nog 862MB data staan, wanneer wordt dat dan gebruikt?

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Daan,

Ik moest ook even kijken, maar ik ben erachter hoor! Dit lijkt inderdaad een internetbundel, maar dit is de 1000 MB van betalen per MB. Kijk maar:

Betalen per MB is nu dus ingeschakeld tot 20 oktober óf totdat de 1000 MB bereikt is. Daarna kun je opnieuw kiezen welke internet-methode je wilt gebruiken.

Ik hoop dat het zo met mijn paint-skills erbij wat duidelijker is, haha. Als je toch nog meer vragen hebt, laat het me dan weten! 😃
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik zat hier nog even over na te denken en wilde hier toch nog even wat aan toevoegen.

De prijs per MB is 0,10, zie de prijslijst, dus afhankelijk van jouw verbruik per maand kan het wel zo zijn dat een bundel voordeliger voor je is. Dat ligt maar net aan jouw internetverbruik natuurlijk, maar als je bijvoorbeeld in een maand door 1000 MB gaat, dan zou een bundel natuurlijk een stuk voordeliger zijn. Dat wilde ik toch nog even aan je meegeven. :D

Fijne avond nog!

Reageer