Beantwoord

Prepaid databundel niet verlengd

• 22 februari 2017
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 2
Ik had me aangemeld voor maandelijkse databunde,l afschrijven van beltegoed. 1e maand ging het goed, 19 februari kreeg ik de melding dat morgen, dus de 20e voldoende saldo moest hebben ivm het afschrijven nieuwe databundel. Ik had sowieso nog 13,- erop staan dus dat kan er wel af. Nu heb ik nog 10,- beltegoed ennog steeds geen bundel!! Dus data wordt nu per mb afgeschreven van m'n beltegoed!! Het is nu 22 februari! groetjes
icon

Beste antwoord door David 23 februari 2017, 11:49

Hoi Shirley4,

Erg vreemd inderdaad! :S

Ik heb even gekeken en zie dat de bundel niet automatisch opnieuw geactiveerd is. Eerlijk gezegd kan ik zo direct geen specifieke reden achterhalen waarom deze bundel stopgezet is. Zou je nog eens kunnen SMS'en naar 4000 met de tekst INTERNET MAAND AAN ? Wellicht heeft het systeem de bevestiging niet goed verwerkt en is dat het probleem geweest.

Ik hoor graag of het activeren is gelukt en of de bundel volgende maand wél is blijven lopen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shirley4,

Erg vreemd inderdaad! :S

Ik heb even gekeken en zie dat de bundel niet automatisch opnieuw geactiveerd is. Eerlijk gezegd kan ik zo direct geen specifieke reden achterhalen waarom deze bundel stopgezet is. Zou je nog eens kunnen SMS'en naar 4000 met de tekst INTERNET MAAND AAN ? Wellicht heeft het systeem de bevestiging niet goed verwerkt en is dat het probleem geweest.

Ik hoor graag of het activeren is gelukt en of de bundel volgende maand wél is blijven lopen!
Reputatie 2
Ja wil ik doen! Maar ondertussen is er dus wel beltegoed af omdat het per mb werd afgeschreven 😕 ik hoop dat het nu goed gaat, bedankt voor de reactie
Reputatie 2
Ja, shit!!! Nu SMS ik dus wat u zei maar dat is de duurdere bundel, ik had die van 4,95!!! Kunt u dit herstellen?!?
Reputatie 2
Ik heb hem gelijk stop gezet!! Maar natuurlijk is nu m'n beltegoed op!! 😡
Reputatie 7
Badge +20
Hey Shirley4,

Sorry, ik was onder de indruk dat je die bundel ook wilde activeren! :S

Zijn dit veel MB's voor je deze maand? Goed dat je deze dan gelijk stopgezet hebt, dan wordt de bundel in ieder geval niet verlengd. Ik ga dit voor je rechtzetten, zodat je niet al je beltegoed verbrast hebt. Dit kan wel even duren, omdat we een storing hebben, maar het komt goed!

Ik hoor graag of ik nog iets voor je kan doen!
Reputatie 2
Ja ik vind 500 mb + 250 mb door opwaarderen (surprise) altijd voldoende, want ik vind het zonde om zoveel mb 's weg te moeten gooien terwijl ik ervoor betaald heb. u mag ook de datum tot april laten doorlopen eventueel, dan komt het op hetzelfde neer dan doe ik 2 maanden met de huidige mb 's!! Bedankt voor uw reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirley,

Ik heb je zojuist even een privébericht verstuurd! 🙂

Reageer