Vraag

PrePaid: Elke keer weer voordeel!

Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Fallaha,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je mee wilt doen met PrePaid Surprise. Altijd natuurlijk leuk om iets te winnen, maar dan moet je wel een code kunnen ontvangen. Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat je een blokkade had op commercïele sms'jes en daardoor kon je code niet ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf nu kun je bij elke opwaardering gewoon weer lekker mee doen.

Als ik verder nog iets voor je kan doen, let me know! 🙂
Nee de sms dienst heb ik niet geblokkeerd.

Sfallaha
Reputatie 6
Badge +17
Nee de sms dienst heb ik niet geblokkeerd.

Sfallaha

Hajar heeft het voor je gedeblokkeerd ;)
Als het goed is, zou het de volgende keer werken.
Hoi, ik heb gister de prepaid van mijn zoon opgewaardeerd, en ook hij heeft geen sms'je ontvangen voor de prepaid surprise. Dit is de tweede keer al. Hoe kan dit en hoe kan hij alsnog zo'n code krijgen?
Reputatie 6
Badge +16
Hi ts.crane,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen dit graag voor je op.

Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je zoon willen sturen en ter controle zijn e-mail adres? Dan kan ik hiermee aan de slag gaan.
Hoi,

Heb voor m'n dochter al 3x opgewaardeerd en steeds geen sms gekregen voor surprise code. Ook kan ik geen surprise account aanmaken, iedere keer krijg "oeps er gaat iets mis" als antwoord. Dit gaat al vanaf mei 2016 zo, voordien ging het wel steeds goed. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ze wel krijg?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Met67,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons, we gaan graag voor jullie op zoek naar een oplossing. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je dochter willen sturen? Ik vermoed dat de registratie van haar account niet helemaal in orde is. Om dit op te lossen zal ik haar account moeten verwijderen zodat ze opnieuw een account kan aanmaken. Daarna zou alles weer moeten werken.

Ik wacht je reactie af!

Reageer