Vraag

PrePaid: Elke keer weer voordeel!


  • is Prince of Content
  • 122 reacties
Bij T-Mobile heb je met PrePaid elke keer weer voordeel!

Door mee te spelen met PrePaid Surprise win je altijd extra minuten of MB's. ook maak je kan op hele coole prijzen zoals een iPad! En of het dan nog niet genoeg is krijg je met PrePaid van T-Mobile ook toegang tot het 4G-netwerk met een maximale snelheid van 15 Mbps. 😃

Mocht je door al dat voordeel heen zijn, dan kun je nog meer voordeel meepakken door gebruik te maken van de T-mobiel PrePaid bundels. Zo heb je bijboorbeeld voor €9,95 1GB internet voor 30 dagen. Een overzicht van alle PrePaid bundels vind je op deze pagina.

Heb je vragen hierover? Stel ze gerust! :)

Update 07/07/2016: Vanaf heden ontvang je geen 250 MB meer bij iedere opwaardering. Op deze pagina vind je meer informatie.

32 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Met67,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons, we gaan graag voor jullie op zoek naar een oplossing. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je dochter willen sturen? Ik vermoed dat de registratie van haar account niet helemaal in orde is. Om dit op te lossen zal ik haar account moeten verwijderen zodat ze opnieuw een account kan aanmaken. Daarna zou alles weer moeten werken.

Ik wacht je reactie af!
Hoi,

Heb voor m'n dochter al 3x opgewaardeerd en steeds geen sms gekregen voor surprise code. Ook kan ik geen surprise account aanmaken, iedere keer krijg "oeps er gaat iets mis" als antwoord. Dit gaat al vanaf mei 2016 zo, voordien ging het wel steeds goed. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ze wel krijg?
Reputatie 6
Badge +16
Hi ts.crane,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen dit graag voor je op.

Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je zoon willen sturen en ter controle zijn e-mail adres? Dan kan ik hiermee aan de slag gaan.
Hoi, ik heb gister de prepaid van mijn zoon opgewaardeerd, en ook hij heeft geen sms'je ontvangen voor de prepaid surprise. Dit is de tweede keer al. Hoe kan dit en hoe kan hij alsnog zo'n code krijgen?
Reputatie 6
Badge +17
Nee de sms dienst heb ik niet geblokkeerd.

Sfallaha

Hajar heeft het voor je gedeblokkeerd ;)
Als het goed is, zou het de volgende keer werken.
Nee de sms dienst heb ik niet geblokkeerd.

Sfallaha
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fallaha,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je mee wilt doen met PrePaid Surprise. Altijd natuurlijk leuk om iets te winnen, maar dan moet je wel een code kunnen ontvangen. Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat je een blokkade had op commercïele sms'jes en daardoor kon je code niet ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf nu kun je bij elke opwaardering gewoon weer lekker mee doen.

Als ik verder nog iets voor je kan doen, let me know! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
sfa73,

Heb je misschien sms-diensten geblokkeerd in My T-Mobile? Hier door ontvang je ook geen surprise code.

Groet,
Hoi,

De laatste tijd heb ik ongeveer 3 x opgewaardeerd maar geen berichtje gekregen om de suprise spel te spelen.
Ik wil weten hoe date zit.

Met vriendgelijke groet,


Fallaha, s
Reputatie 6
Badge +16
Hi GerritS06,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. 🙂

Goed dat je dit navraagt bij ons. We zoeken graag een oplossing voor je! Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je niet op de juiste manier geregistreerd was bij ons in het systeem. Hier heb ik dus gelijk een reset uitgevoerd. Zou je na je eerstvolgende opwaardering willen aangeven of je nu wel een sms krijgt met een T-Mobile Surprise code?

Om de misgelopen sms'jes goed te maken heb ik je wat beltegoed cadeau gedaan. Laat ons weten of alles nu wel naar behoren werkt. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
"Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens."
Heb er al melding van gemaakt, maar vind het vreemd dat zelfs een SMS'je uitblijft van Prepaid Surprise ondanks dat het beltegoed al is opgewaardeerd, de 250Mb is toegevoegd enz.

Dit SMS'je zou volgens een eerder SMS'je automatisch moeten worden gestuurd en is tot op heden nog altijd niet gearriveerd. Meer mensen die dit probleem hebben ?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pilovali,

De maximale snelheid met PrePaid is 15/3 Mbps. Op deze pagina kun je meer lezen over de praktische snelheden op 3G en 4G.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 6
Badge +17
Wat is de maximale snelheid op 3G met PrePaid?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bunnysmum,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Je kunt jouw tegoed terugzien op jouw My T-Mobile account onder verbruikstatus. Je kan daar zien dat je de 250MB hebt ontvangen en ik zie ook dat je belminuten hebt gewonnen met PrePaid Surprise.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Alvast de beste wensen voor 2016! 😉
Ik heb net online opgewaardeerd, helaas geen surprise code ontvangen en ook zijn de 250Mb nergens terug te vinden. Zit hier tijd tussen?

De code heb ik inmiddels ontvangen en ook een berichtje van de MB's, maar in mijn overzicht zie ik die nergens terug. Alleen mijn oude verlopen op oktober 2015
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cynthia,

Excuus dat mijn antwoord even op zich liet wachten. Ik heb inmiddels antwoord van mijn collega gekregen. Op 4/11 heeft je man 5 euro tegoed gekregen via het Family plan. Je ontvangt de 250 MB bij elke opwaardering vanaf 10 euro, dus vandaar dat hij het niet heeft ontvangen. Meer informatie over deze actie kun je lezen in de actievoorwaarden. Als hij een volgende keer met 10 euro opwaardeert, ontvangt hij de 250 MB wel gewoon! Houd er wel rekening mee dat de actie tot en met 3 januari 2016 loopt. Gelukkig heeft hij wel de 400 MB ontvangen, dus daar kan hij nu lekker mee internetten! :)

Als er nog iets onduidelijk is, laat het gerust weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cynthia,

Bedankt voor het sturen van de gegevens! Ik zie inderdaad dat hij inmiddels de 400 MB heeft ontvangen. Zoals in de sms staat vermeld is dit extraatje 7 dagen te gebruiken. Dus dat wordt even lekker internetten de komende paar dagen! 😉

Wat betreft de 250 MB: ik ga even navragen hoe het komt dat hij deze niet ontvangen heeft. Zodra ik daar meer over weet, laat ik je dat weten!
Goed dat je een printscreen hebt gemaakt! Zou je deze afbeelding in dit topic kunnen plaatsen? Dan kan ik even meekijken!

Fijn weekend alvast en zodra ik meer weet, hoor je van mij! Als je in de tussentijd nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi ik zal je zometeen een pm sturen met zijn gegevens, de 400 mb heeft hij inmiddels ontvangen (geldig voor 1 week???) De 250 mb extra niet ontvangen, ik heb een printscreen gemaakt als ik op my tmobile app inloggen op zijn account en daar staat t al bij
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cynthia,

Leuk om je weer eens te zien op het forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat hij geen gratis 250 MB en geen PrePaid Surprise code heeft ontvangen! Ik kijk dit graag voor hem na, maar ik zie dat het nummer dat gekoppeld is aan je forum-account niet van je man is. Kun je mij in een privébericht het juiste nummer sturen samen met het adres en zijn geboortedatum? Dan kijk ik met jullie mee!

Wat betreft de 4 GB extra: waar zie je dit precies staan? Ik heb namelijk even ingelogd op My T-Mobile bij een PrePaid klant maar ik zie geen afbeelding waarin staat dat je als prepaid klant ook 4 GB extra krijgt. Kun je anders een printscreen sturen? We willen je natuurlijk niet misleiden, dus vandaar dat ik even doorvraag waar je dit gezien hebt! 😉 We vergeten onze PrePaid overigens niet, als je namelijk in november opwaardeert en het Prepaid Surprise Spel speelt, kun je nu tijdelijk kiezen voor eenmalig gratis 400 MB extra. Maar zoals je al aangaf heeft hij de afgelopen tijd deze sms'jes niet ontvangen, dus dat kijk ik graag nog even voor hem na!

Ik zie je reactie graag tegemoet, dan ga ik jullie verder helpen!
Ik heb mn man zijn mobiel net opgewaardeerd en ook hij heeft vorige maand en nu dus weer geen extra mb of code voor extra's gehad, ook vind ik het vreemd dat bij hem als je inlog de indruk word gewekt 4 gb extra eenmaal te krijgen en als je verder lees is dit alleen voor abonnees. Beetje misleidende tekst zo!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pvdzwan79

Erg onhandig dat het niet lukt! Ik heb dit doorgegeven aan de afdeling die over de App gaan wellicht kunnen ze het aanpassen!

Als ik hier meer informatie over heb dan laat ik het aan je weten! 🙂
Ja dat heb ik al een paar keer gedaan. Het Is niet een heel groot probleem alleen moet ik nu alsnog elke keer naar de site als ik mijn bundels wil aanpassen of bekijken.
Reputatie 6
Badge +16
Hi pvdzwan79,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de My T-Mobile applicatie. Heb je de applicatie toevallig al een keer volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit kan voor jou de oplossing zijn. Zou je dit willen uitproberen? Laat ons weten of het hiermee is opgelost!
Dat hoop Ik ook. Maar nu is van de week de nieuwe app gelanceerd maar ik kan mijn prepaid bundels niet bekijken bij abonnementen. Ik moet dan toch naar de site om iets te veranderen of te bekijken. En ook de details over je verbruik doet het niet in de app.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pvdzwan79,

Dat hoop ik ook inderdaad, dat zou wel moeten! :S

Heb je wel vaker last van telefoongesprekken die verbroken worden of gebeurt dat alleen bij 1244? Mocht het nou vaker gebeuren, dan zou er namelijk iets anders aan de hand kunnen zijn wat we graag willen uitvogelen!

Als het de volgende keer nou weer niet lukt om op te waarderen, laat het dan gelijk even weten. We zorgen dan dat de opwaardering uitgevoerd wordt en zoeken dan verder naar het probleem. Hopelijk was het echter een incident! 🙂

Reageer