Prepaid ellende

• 28 november 2011
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo iedereen die dit leest,
Ik ben nieuw in dit hele forum gebeuren, dus sorry als ik iets fout doe. Ik wou graag even mijn gal spuien over de service met mijn prepaid mobiel.
Vraag me ernstig af waarom ik de klantenservice van kpn (een 0900 nummer) en de selfservice lijn van kpn (een 0800 nummer) niet kan bereiken. Ik krijg te horen dat die verbinding niet is toegestaan????!!! Dus probeerde ik mijn beltegoed te checken door 1202 te bellen.... ook niet toegestaan. Uiteindelijk de klantenservice te bellen van t-mobile (á 25 cent per minuut). Na ettelijke ongepaste keuzes (en minuten) die geen van allen op mijn vraag sloegen werd ik door een bandje doorverwezen naar internet en werd de verbinding verbroken... Snotver.
Heeft iemand enig idee waarom ik bij bovenstaande nummers te horen krijg: "deze oproep is niet toegestaan"??
Groetjes,
Charlotte

3 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Dat je 1202 niet kan bereiken komt omdat dit een abonnementen nummer is.
Je kan niet bellen naar 0900/0908/0909 omdat dit standaard geblokkeerd is.

Deze blokkade gaat eraf wanneer je met minimaal 20 euro hebt opgewaardeerd.
De blokkade kan ook gewist worden door de klantenservice op nummer 1200 of door 1 van de moderators. (of via Twitter/Facebook)
Reputatie 6
@Charlotte van V
Wat Dave670 aangeeft is juist. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Nadat je je toestel uit en aan hebt gezet kun je bellen naar servicenummers.
Reputatie 3
Toen ik Prepaid had waren deze funties ook geblokkeerd,
Had toen gebeld en het werd direct de-blokkeerd.

Met vriendelijke groet

Jeffrey Hoekman

Reageer