Beantwoord

Prepaid extra €5 tegoed

Goedendag.
Heb bij Mediamarkt simcard voor mn dochter gekocht en gereistreers via my tmobile. Beltegoed blijft staan op € 5 ipv € 10.
Graag ontvang ik een reactie.
icon

Beste antwoord door David 13 september 2017, 10:42

Hey Wilma,

In dit geval neem ik aan dat je bent ingelogd met het telefoonnummer van jouw dochter. Ik zie namelijk in ons systeem terug dat er gisteravond nog van alles aangepast is in My T-Mobile en dat de €5,- toegekend is aan het beltegoed. Je was er dus al achter dat het beltegoed niet wordt bijgeschreven als er alleen een account bij My T-Mobile wordt geregistreerd, er moeten ook gegevens worden geregistreerd. Dan wordt de extra €5,- beltegoed pas toegevoegd, maar dat is dus al gelukt!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wilma,

In dit geval neem ik aan dat je bent ingelogd met het telefoonnummer van jouw dochter. Ik zie namelijk in ons systeem terug dat er gisteravond nog van alles aangepast is in My T-Mobile en dat de €5,- toegekend is aan het beltegoed. Je was er dus al achter dat het beltegoed niet wordt bijgeschreven als er alleen een account bij My T-Mobile wordt geregistreerd, er moeten ook gegevens worden geregistreerd. Dan wordt de extra €5,- beltegoed pas toegevoegd, maar dat is dus al gelukt!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!

Reageer