Beantwoord

Prepaid: geen gesprekskosten/factuurinformatie

• 4 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Waarom zie ik geen gedetailleerd informatie over de gesprekskosten e.z.v. als pre-paid klant in Mijn T-Mobile? Ik zie alleen mijn resterende tegoed onder het rubriek "Verbruikstatus", maar geen verklaring hoe het tegoed altijd zo snel weg is.

Ik bel nooit met dit nummer; ik heb nog gratis MBs - waarom verdwijnt dus het saldo?

icon

Beste antwoord door David 6 augustus 2016, 15:01

Hoi NFsy,

Het klopt inderdaad dat er geen specificatie bij PrePaid mogelijk is. Bij PrePaid is dit een technisch verhaal omtrent de registratie van de gegevens. Dit is niet mogelijk en vandaar dat wij geen overzicht hiervoor kunnen leveren.

Je hebt inderdaad nog gratis MB's, echter had je voordat je deze MB's ontvangen had al internet gebruikt. Hiervoor werden dus gewoon kosten in rekening gebracht. De datasessies erna zijn gewoon van je bonustegoed afgetrokken, je hebt nu nog 171 van de 250 MB over.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi NFsy,

Het klopt inderdaad dat er geen specificatie bij PrePaid mogelijk is. Bij PrePaid is dit een technisch verhaal omtrent de registratie van de gegevens. Dit is niet mogelijk en vandaar dat wij geen overzicht hiervoor kunnen leveren.

Je hebt inderdaad nog gratis MB's, echter had je voordat je deze MB's ontvangen had al internet gebruikt. Hiervoor werden dus gewoon kosten in rekening gebracht. De datasessies erna zijn gewoon van je bonustegoed afgetrokken, je hebt nu nog 171 van de 250 MB over.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Als het niet mogelijk is, een gedetailleerd specificatie te vorschijn brengen, wie weet T-Mobile hoe veel tegoed ze wegnemen moet? En hoe moet ik controleren, dat er geen abuis is en dat ik niet te veel betal??

Ik heb in de laatste maanden bemerkt, dat het tegoed verdwijnt veel sneller als vreoger. Ook als ik niet belt/geen SMSjes stuurt, en alleen de gratis MB's gebruikt, dalt het saldo van mijn tegoed.

Hoe kan dat?

Moet ik een klacht bij de Consumentbond inleveren?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi NFsy,

Begrijpelijk dat je dit wilt weten. We kunnen alleen beltegoed afschrijven als er door het systeem een sms, telefoongesprek of internetsessie wordt geregistreerd. Je kunt als je wilt een datateller app installeren om in ieder geval jouw internetgebruik in de gaten te houden. Ik heb nog even gekeken naar jouw verbruik en ik zie dat je de afgelopen twee maanden regelmatig naar een buitenlands nummer hebt ge-sms't en een aantal keer hebt gebeld naar een servicenummer. Daardoor gaat jouw beltegoed harder dan je misschien gewend bent.

Hopelijk geeft dit in ieder geval meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer