Beantwoord

PrePaid geen verbinding

  • 1 juli 2017
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

wat moet ik doen ?
dank je wel voor je antwoord
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2017, 14:50

Hi Gup-t,

Ik zie dat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik je gegevens er niet bij pakken. Als je jouw PrePaid simkaart 6 maanden of langer niet hebt gebruikt dan is je simkaart niet meer actief. Je moet dan een nieuwe simkaart kopen. Als je simkaart nog wel actief is dan kun je op deze pagina meer informatie vinden over hoe je kan opwaarderen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

De vraag is onduidelijk. Welke telefoon, welk abonnement, welk soort verbinding?
dank je wel voor je antwoord - inmiddels ben ik er achter gekomen, dat het prepaid-tegoed waarschijnlijk is verlopen - de telefoon meldde dit niet - maandag kan de klantenservice het bekijken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gup-t,

Ik zie dat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik je gegevens er niet bij pakken. Als je jouw PrePaid simkaart 6 maanden of langer niet hebt gebruikt dan is je simkaart niet meer actief. Je moet dan een nieuwe simkaart kopen. Als je simkaart nog wel actief is dan kun je op deze pagina meer informatie vinden over hoe je kan opwaarderen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer