Beantwoord

prepaid gegevens aanpassen

Hi,

ik heb gebruik de prepaid nummer van mijn vader( wat voorheen een abonnement was), Hoe kan ik de prepaid op mijn naam zetten en de gegevens wijzigen??
icon

Beste antwoord door Hajar 30 december 2018, 14:58

Hi Naima,

Je kan op deze pagina via My T-Mobile je gegevens invoeren en dan ontvang je ook nog eens €5 PrePaid tegoed! Ik hoop dat je zo verder komt en wens je een fijne jaarwisseling!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Naima,

Je kan op deze pagina via My T-Mobile je gegevens invoeren en dan ontvang je ook nog eens €5 PrePaid tegoed! Ik hoop dat je zo verder komt en wens je een fijne jaarwisseling!
Hi Hajar,

Bedankt voor je antwoord! Dit heb ik meerdere keren gedaan, maar toch zie ik mijn gegevens niet terug in my tmobile. Ook heb ik vrijdag contact opgenomen met de klantenservice. Om de gegevens te wijzigen moest ik de wijzigingsformulieren van abonnement contract overname invullen en opsturen. Maar het nummer is allang geen abonnement maar een prepaid. Kunnen de gegevens niet handmatig gewijzigd worden via de klantenservice? Ik wil namelijk in januari een abonnement afsluiten het prepaidnummer dat ik nu gebruik.

Jij ook een fijne jaarwisseling!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Naima,

Als je mij je gegevens in een privébericht stuurt dan ga ik het proberen in te voeren. 🙂

Reageer