Beantwoord

Prepaid geldig t/m ... datum

• 23 mei 2020
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 4 reacties

ik heb een vraag waar je een datum kunt terug vinden, tot wanneer je prepaid tegoed geldig is.

ik zie namelijk als ik ingelogd ben, alleen mijn saldo staan, maar geen datum

hoe weet je wanneer je tegoed vergoed?

dit is mij niet duidelijk als ik inlog.

wie kan mij hier op antwoord geven, waar ik dit terug kan vinden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 mei 2020, 20:29

@dcl

Ah ja, je moet minimaal één keer in de 6 maanden een handeling uitvoeren zoals bellen, sms'en of internetten om je simkaart actief te houden. Anders is je simkaart niet meer bruikbaar en ook het saldo op de simkaart.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dcl 

Als je inlogt in de app zie je je saldo voor je, als je boven op tegoed klikt zie je links je promotietegoed met een einddatum eronder en rechts zie je je beltegoed die volgens mij gewoon geldig is totdat je het opmaakt.

Via de website klik naast tegoed op > om je promotietegoed te zien en gewone tegoed.

oke, maar ik heb geen app

op de website zou je het toch ook terug moeten kunnen vinden.

als ik via internet inlog op de website van t-mobile, zie ik tegoed € … en gekocht tegoed € …..

bij tegoed als uitleg je gekochte tegoed en promotioneel tegoed samen

bij gekocht tegoed als uitleg dit tegoed heb je zelf gekocht en is geldig zolang je prepaid actief is

Reputatie 7
Badge +15

Bij tegoed klik op > naast tegoed en swipe naar links op een mobiel. Alleen het promotietegoed heeft een einddatum, staat er onder.

oke, maar je gekochte tegoed heeft toch ook een einddatum, omdat je 1x in het half jaar gebeld of gesms't moet hebben

ik kreeg namelijk een sms van t-mobile over het verlopen van tegoed als ik niet bel, sms of opwaardeer

en dat je een datum ergens terug kon vinden

vandaar mijn vraag

Reputatie 7
Badge +15

@dcl

Ah ja, je moet minimaal één keer in de 6 maanden een handeling uitvoeren zoals bellen, sms'en of internetten om je simkaart actief te houden. Anders is je simkaart niet meer bruikbaar en ook het saldo op de simkaart.

klopt, maar het zou wel handig en fijn zijn als je ergens een datum kan terug vinden tot wanneer het ongeveer geldig is

Reputatie 7
Badge +15

Bij promotie tegoed staat hetvedmr gewoon onder? Je andere beltegoed heeft geen einddatum.

Reageer