Beantwoord

prepaid internet

Hallo,

Ik maak al langer dan een jaar gebruik van prepaid internet. Ik waardeer aan het begin van de maand 10euro op en vervolgens heb ik de hele maand onbeperkt internet. Afgelopen maand begonnen de problemen. Ik waardeerde 10 euro op, mijn 10 euro werd verbruikt en vervolgens.. Geen internet?? Erg frustrerend!! Hij heeft het altijd gedaan, geen extra kosten, geen smsjes die k moest sturen om aan te melden niks. Al meer dan een jaar ging het goed. Omdat ik toch internet nodig heb! Heb ik maar zo een bundel gekocht. Een sms gestuurd en 100mb voor 5 euro. Eerst dag ging het prima maar daarna alleen maar problemen. Elke keer geeft hij een foutmelding. 1 keer in de 2 uur doet hij het misschien 5 min en dan geeft hij weer aan geen verbinding te kunnen maken. En dat ik contact moet opnemen met netwerkprovider. Kunnen jullie mij aub een duidelijk antwoord geven. Ik wil die 10 euro onbeperkt weer terug! Nooit problemen mee gehad. En nu heb ik 5 euro betaald voor gewoon niks. Heeel irritant

Groetjes mandu
icon

Beste antwoord door Chris076 25 oktober 2013, 09:37

@Douniaaa

Je bent overgestapt van het BlackBerry PrePaid Bonus SMS tariefplan naar PrePaid Voordeel (50%)
Bij het BlackBerry PrePaid Bonus SMS tariefplan had je voor maximaal € 10,- per kalendermaand onbeperkt internet. Dit is niet zo bij PrePaid voordeel, je betaald per Mb of kunt één van de voordeelbundels activeren. Omdat dit tariefplan (BlackBerry PrePaid Bonus SMS) niet meer aangeboden wordt, is het niet mogelijk om hier terug naar over te stappen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
@Douniaaa

Je bent overgestapt van het BlackBerry PrePaid Bonus SMS tariefplan naar PrePaid Voordeel (50%)
Bij het BlackBerry PrePaid Bonus SMS tariefplan had je voor maximaal € 10,- per kalendermaand onbeperkt internet. Dit is niet zo bij PrePaid voordeel, je betaald per Mb of kunt één van de voordeelbundels activeren. Omdat dit tariefplan (BlackBerry PrePaid Bonus SMS) niet meer aangeboden wordt, is het niet mogelijk om hier terug naar over te stappen.

Reageer