Beantwoord

Prepaid internet bundel

• 24 april 2016
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren mijn beltegoed opgewaardeerd met 20 eu. Zoals elke maand sms ik INTERNET MAAND XTRA AAN naar 4000 normaal krijg ik een bericht dat mijn bundel geactiveerd is. Deze is nu niet geactiveerd maar toch is er wel 15,- van mijn beltegoed afgeschreven. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Sam- 25 april 2016, 14:26

Hi Ruuubs,

Nogmaals van harte welkom op het T-Mobile Forum!.

Erg vreemd. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er heeft plaats gevonden. Ik zie inderdaad dat de €14,95 voor de Internet Maand Xtra bundel is afgeschreven, maar dat de bundel niet is geactiveerd. Wel zie ik dat je MB's tot je beschikking hebt. Kan je gebruik maken van het internet? Wordt je beltegoed dan in mindering gebracht?

Ik heb je in ieder geval €15,- beltegoed toegekend zodat je niet voor niets hebt betaald. Laat ons weten of je alsnog gebruik kan maken van de bundel.

Om nog te reageren op je vraag over de overstap naar Bonus sms, Minty heeft je van het correcte antwoord voorzien. Het is niet mogelijk om over te stappen naar een ouder tariefplan.
Bekijk origineel

4 reacties

Ook probeerde ik mijn tariefplan te wijzigen van 50% voordeel naar mijn oude bundel SMS bonus. Dit lukt mij ook niet.
Reputatie 5
Geen idee waarom je internetbundel niet is geactiveerd. Ik kan je wel antwoord geven op je tweede vraag. Het PrePaid Bonus SMS tariefplan bestaat niet meer. Daarom is het niet mogelijk om over te stappen.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat zegt My T-Mobile? Laat die zien hoeveel MB's je nog hebt?

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ruuubs,

Nogmaals van harte welkom op het T-Mobile Forum!.

Erg vreemd. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er heeft plaats gevonden. Ik zie inderdaad dat de €14,95 voor de Internet Maand Xtra bundel is afgeschreven, maar dat de bundel niet is geactiveerd. Wel zie ik dat je MB's tot je beschikking hebt. Kan je gebruik maken van het internet? Wordt je beltegoed dan in mindering gebracht?

Ik heb je in ieder geval €15,- beltegoed toegekend zodat je niet voor niets hebt betaald. Laat ons weten of je alsnog gebruik kan maken van de bundel.

Om nog te reageren op je vraag over de overstap naar Bonus sms, Minty heeft je van het correcte antwoord voorzien. Het is niet mogelijk om over te stappen naar een ouder tariefplan.

Reageer