Beantwoord

Prepaid Internet Bundel

• 28 november 2016
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb een Prepaid Internet Bundel geactiveerd, en heb daarvan ook een bevestiging gekregen in een sms dat die geactiveerd is. Maar kan nog steeds geen internet gebruiken zonder Wifi, wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Thalina 29 november 2016, 10:05

Hoi Meesterplusser,

Als je een PrePaid Internet bundel hebt aangeschaft wil je daar natuurlijk wel gebruik van kunnen maken! Zoals Anthonies al zei kan het soms even duren, maar zodra je de bevestiging per sms hebt ontvangen is jouw internetbundel actief. Ik zie dat je deze sms om 12:14 uur hebt ontvangen gisteren. Ook zie ik dat je gisteravond en vanochtend MB's hebt verbruikt, kan ik hieruit opmaken dat jouw internet inmiddels werkt? Als het nog niet werkt, kun je dan kijken of mobiele gegevens aanstaat bij jouw instellingen? Ik heb in het systeem gecontroleerd of je nog een blokkade had, maar dat is niet het geval. Heb je verder bij jouw instellingen kijken of je bij de netwerkmodus 4G/3G/2G hebt aanstaan? Kun je wel bellen, gebeld worden en sms'en?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Hallo meesterplusser,

Het kan even duren voordat de bundel echt actief is. Je kan het ook nakijken door SALDO te smsen naar 1144. Dit is een gratis dienst die jou een overzicht geeft van je actieve bundels, resterende minuten en mb's.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Meesterplusser,

Als je een PrePaid Internet bundel hebt aangeschaft wil je daar natuurlijk wel gebruik van kunnen maken! Zoals Anthonies al zei kan het soms even duren, maar zodra je de bevestiging per sms hebt ontvangen is jouw internetbundel actief. Ik zie dat je deze sms om 12:14 uur hebt ontvangen gisteren. Ook zie ik dat je gisteravond en vanochtend MB's hebt verbruikt, kan ik hieruit opmaken dat jouw internet inmiddels werkt? Als het nog niet werkt, kun je dan kijken of mobiele gegevens aanstaat bij jouw instellingen? Ik heb in het systeem gecontroleerd of je nog een blokkade had, maar dat is niet het geval. Heb je verder bij jouw instellingen kijken of je bij de netwerkmodus 4G/3G/2G hebt aanstaan? Kun je wel bellen, gebeld worden en sms'en?

Ik hoor het graag van je!
Dank je wel, het werkt al. Indd sinds gistermiddag.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Meesterplusser,

Goed om te horen dat het inmiddels werkt! 🙂 Veel plezier met je MB's! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten via het forum!

Reageer