Beantwoord

prepaid internet bundel niet geactiveerd

• 17 juli 2016
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

ik heb een uur geleden INTERNET AAN naar 4000 gestuurd, ik heb wel een sms met "Je verzoek is goed ontvangen" maar er gebeurt niet veel en er is niks afgeschreven, als ik het nog een keer probeer krijg ik "Beste klant, de door jou gewenste PrePaid-bundel kun je niet kopen" ????
icon

Beste antwoord door Sam- 18 juli 2016, 17:53

Hi Ezesd32,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vreemd dat je niet direct gebruik kon maken van de bundel. Er kan een vertraging in zitten, maar een uur is wel erg lang. Goed dat je dit bij ons aankaart.

Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er heeft plaatsgevonden. Hier zie ik dat de bundel inmiddels is geactiveerd, ongeveer 20 minuten nadat je jouw topic had gestart is deze alsnog geactiveerd. Klopt het dat je weer kan internetten? Onze excuses voor de vertraging. Ik vermoed dat het een eenmalig vertraging is. Mocht dit in de toekomst weer gebeuren dan horen we het graag van je. Dan laten we dit onderzoeken door de technische afdeling.

Voor andere vragen of verzoeken kan je natuurlijk ook bij ons terecht.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Ezesd32,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vreemd dat je niet direct gebruik kon maken van de bundel. Er kan een vertraging in zitten, maar een uur is wel erg lang. Goed dat je dit bij ons aankaart.

Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er heeft plaatsgevonden. Hier zie ik dat de bundel inmiddels is geactiveerd, ongeveer 20 minuten nadat je jouw topic had gestart is deze alsnog geactiveerd. Klopt het dat je weer kan internetten? Onze excuses voor de vertraging. Ik vermoed dat het een eenmalig vertraging is. Mocht dit in de toekomst weer gebeuren dan horen we het graag van je. Dan laten we dit onderzoeken door de technische afdeling.

Voor andere vragen of verzoeken kan je natuurlijk ook bij ons terecht.
Ik een bundel gister en doet ook niet nog steeds niet
Zit nu buiten op wifi ander kan helemaal niks help
Internet aan naar 4000 gestuurd dan bericht sms met code maar pakt m niet

Reageer