Beantwoord

Prepaid internet bundel niet te activeren

Zojuist heb ik per ideal voor m'n prepaid een internet bundel L proberen te activeren. Het geld keurig van m'nrekening geschreven, maar geactiveerd wordt niets.

het activeren vanuit m'n bundel gaat ook niet, hij zegt op de site dat hij iets gedaan heeft, maar niets is gebeurd. Per SMS gaat ook niet,dan krijg ik een sms terug met " Beste klant, deze aanvraag wordt niet herkend. Controleer het codewoord en probeer opnieuw. Groeten T-Mobile" . De SMS door mij gezonden was "Internet L" naar 4000, precies zoals de instructies zeiden.

Wat is hier aan de hand? ben ik nu gewoon mijn geld kwijt?
icon

Beste antwoord door Hajar 27 augustus 2017, 14:48

Hi Johnva,

Ik begrijp dat je het vervelend vindt. We merken inderdaad dat er problemen zijn met bijschrijven van nieuw tegoed of een bundel. We zijn hard bezig om dit probleem op te lossen! Ik heb voor nu de 300MB's van de S bundel toegevoegd aan je tegoed. Je kan er direct gebruik van maken.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Bekijk origineel

25 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem, hoop dat ze snel met een oplossing komen
En raad eens wie tot maandag 9:00 niet te bereiken is... Waarom kan elke andere gemiddelde provider dagelijks tot 22:00 gewoon te bereiken zijn, maar t-mobile niet? Pay peanuts, get monkeys?
Bij mij is het inmiddels wel opgelost en heb ik mijn databundel
Hier niet in ieder geval. Zelfs al probeer ik opnieuw te activeren, krijg ik wel de melding ' De gekozen Internet L NL+EU van € 14,95 is succesvol betaald vanuit je PrePaid-tegoed. Zodra de bundel is geactiveerd ontvang je een sms ter bevestiging.' (Als ik m uit de bundel betaal), maar vervolgens is er dan ook niets van m'n bundel afgegaan.
hier zelfde geval met telefoon van partner. na voltooien krijg je de melding dat bedrag is afgeschreven maar saldo is niet veranderd
Tegen middennacht is de bundel wel geactiveerd, heb ondertussen 10 sms berichten gekregen dat het geactiveerd. Ik heb nu wel maar 1 bundel, maar wel geld van m'n bundel afgeschreven EN via ideal 😠 :@:@:@:@
Reputatie 4
@Jens de Ruiter,

Fijn dat het is opgelost en dat je kan genieten van jouw databundel. Veel plezier ermee! :)

@Frank23uhwdfhusdf,

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega via Facebook. Zij heeft ervoor gezorgd dat je het geld terug hebt gekregen. Is alles naar wens? Anders horen we het graag van je!

@Pvdv72,

Is het inmiddels al opgelost? Is het saldo bijgeschreven? Anders kunnen wij jullie verder helpen!
Hoi Muberra,

Via facebook is het opgelost. Ik had eerlijk gezegd het weekend geen enkele reactie meer verwacht, dus ik ben eigenlijk best positief 🙂
Reputatie 4
Hoi Frank,

Dat is heel fijn om te horen! :D

Op het forum reageren wij altijd binnen 48 uur. Wanneer het weekend er tussen zit, kan dat iets uitlopen. Onze collega's op Facebook zijn wel in het weekend actief, vandaar dat jouw verzoek snel werd beantwoord.

Mocht je in de toekomst weer een vraag hebben, ben je welkom op het forum & al onze social kanalen!
Ik heb vanmorgen een S-bundel geactiveerd, en betaald met Ideal (hiervoor moest ik weer naar WiFi dekking omdat dit niet via een verlopen bundel met ING app betaald kan worden). Tot op heden geen internet verbinding mogelijk.... hoelang duurt zulks verwerking normaal gesproken?? Want als je bereikbaar wilt blijven als je bundel is verlopen, dan is het niet handig als je uren moet wachten voor je weer bereikbaar bent natuurlijk....

Geld is netjes afgeschreven van ideal met kenmerk: 27-08-2017 09:38 0170000039234786
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johnva,

Ik begrijp dat je het vervelend vindt. We merken inderdaad dat er problemen zijn met bijschrijven van nieuw tegoed of een bundel. We zijn hard bezig om dit probleem op te lossen! Ik heb voor nu de 300MB's van de S bundel toegevoegd aan je tegoed. Je kan er direct gebruik van maken.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo Hajar,

Inmiddels werken de door jou verstrekte 300 MBtjes! Ik hoop dat het een volgende keer wel goed gaat met opwaarderen, maar anders meld ik me wel weer. Het is in iedergeval snel en netjes opgelost door jou medewerking, dankjewel en nog een fijne zondag avond 🙂
Ik heb nu hetzelfde probleem als johnva maar dan met de bundel van 1250 MB
Reputatie 4
Hoi Ivar,

Welkom op het forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. In het systeem kan ik niet terugzien dat je een databundel hebt aangeschaft. Zou je een screenshot van de betaling kunnen plaatsen? Dan kan ik de MB's meteen voor je bijschrijven en kan je er nog lekker gebruik van maken! Zorg er dan wel voor dat jouw privégegevens niet zichtbaar zijn op de screenshot, want het is een openbaar forum. :)

Ik hoor het heel graag van je!
Ik kan alleen geen screenshot maken van in mijn bankieren app
Reputatie 4
Hi Ivar,

Dan ga ik het op een andere manier voor je oplossen!

Ik ga je nu een privébericht sturen met meer informatie. Kan je daarnaar kijken? 🙂
Hoi ik had zondag ook het zelfde van de 1250 wel afgeschreven maar geen internet bundel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lisanne,

Kun je mij een screenshot sturen van je betaling? Zorg dan wel dat je gegevens niet zichtbaar zijn. Ik help je dan graag verder! 🙂
hajar bij deze
groet lisanne
NL********
BI********
NaamT-Mobile
OmschrijvingOrdernummer 5********/ Transactienummer 0****** / 27-08-17 12:53 / T-Mobile betaling verwerkt door T-Mobile Netherlands B.V.
Bedrag af-9,95
Datum Tijd Wat Wie
27-08-2017 12:54:16.705 Verzonden
Sluiten
Reputatie 4
Hi Lisanne,

Dank je wel voor de aanvullende informatie!

Ik heb de nummers even voor de zekerheid weggehaald, want het blijft een openbaar forum. Maar ik heb het in elk geval meteen voor je opgelost. Als je op jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je dat de 1250 MB's zijn toegevoegd aan jouw account. Ga er lekker van genieten. :D

Hopelijk ben je blij met mijn hulp en ik wens je een fijn weekend toe!
Het lukt me niet om een internet bundel aan te schaffen. Iedere keer krijg ik te zien dat het gelukt is, maar mijn beltegoed blijft hetzelfde en de bundel is er niet bij gezet. Dit heb ik al 4x geprobeerd.
Ik heb ook geprobeerd om in te stellen betalen per MB, omdat ik vandaag echt internet nodig heb. Maar dat lukt ook niet. Ik krijg weer de melding dat het gelukt is, maar internetten lukt niet. Ik krijg weer de landingspagina dat ik een bundel moet aanschaffen of betalen per MB.
Waarom werkt dit nou niet?
Het is uiteindelijk toch gelukt, 3 uur later ontving ik opeens 4 sms'jes dat de bundel is geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi graphites,

We ervaren inderdaad wat problemen met PrePaid opwaarderingen. Fijn dat het bij jou eindelijk wel is gelukt! Excuses voor het ongemak! 🙂
Mijn bundel werkt ook niet. Vanochtend aangevraagd, betaald en bevestigings-sms gekregen, maar hij doet het niet.. Vind het heel vervelend, want ik ga morgen op vakantie.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gerdien,

Er stond nog een blokkade op jouw aansluiting, waardoor het gebruik van mobiel internet werd geblokkeerd. Deze heb je ondertussen ook zelf weer via My T-Mobile verwijderd én er zijn al wat MB's verbruikt, dat is dus helemaal goed gekomen! 🙂

Een hele fijne vakantie en als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer