Beantwoord

PrePaid internet bundel wel betaald maar niet ontvangen

• 4 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1066 Bekeken

Ik heb net een nieuwe bundel voor internet aangeschaft, maar ik heb geen bevestiging gekregen, en de bundel is niet geactiveerd. Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Issam 7 augustus 2018, 11:40

Hallo SenpuuNoMai,

Bedankt voor de verduidelijking. Ik heb dit gelijk aangekaart bij de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit verder onderzoeken zodat de oorzaak gevonden kan worden. Dit moet in de toekomst niet nog een keer gebeuren natuurlijk.

Zodra zij een oplossing hebben of meer informatie nodig hebben zullen ze telefonisch contact met je opnemen. Let wel op dat ze bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. ;)

In de tussentijd kan je gebruik maken van internet, want ik heb je zojuist 1250MB's toegekend. Geniet ervan! Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je SenpuuNoMai.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi SenpuuNoMai,

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat er op 6/8 een M-bundel is geactiveerd. Ik zie er geen terug op 4/8. Zou je een screenshot kunnen maken van je betaling en die delen in dit topic? Zorg dat je gegevens niet zichtbaar zijn. Zodra we die hebben ontvangen, gaan we kijken waar het mis gaat en zorgen we dat jij je MB's krijgt! Ik hoor graag van je! 🙂
Hi SenpuuNoMai,

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat er op 6/8 een M-bundel is geactiveerd. Ik zie er geen terug op 4/8. Zou je een screenshot kunnen maken van je betaling en die delen in dit topic? Zorg dat je gegevens niet zichtbaar zijn. Zodra we die hebben ontvangen, gaan we kijken waar het mis gaat en zorgen we dat jij je MB's krijgt! Ik hoor graag van je! :)

Dank u voor deze reactie. Hier is een screenshot van de betaling.

Reputatie 6
Badge +16
Hallo SenpuuNoMai,

Bedankt voor de verduidelijking. Ik heb dit gelijk aangekaart bij de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit verder onderzoeken zodat de oorzaak gevonden kan worden. Dit moet in de toekomst niet nog een keer gebeuren natuurlijk.

Zodra zij een oplossing hebben of meer informatie nodig hebben zullen ze telefonisch contact met je opnemen. Let wel op dat ze bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. ;)

In de tussentijd kan je gebruik maken van internet, want ik heb je zojuist 1250MB's toegekend. Geniet ervan! Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je SenpuuNoMai.

Reageer