Beantwoord

Prepaid internet maand bundel niet verlengd

• 18 januari 2017
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Beste,

Waarom wordt mijn prepaid bundel internet maand niet verlengd ondanks voldoende beltegoed?
Zie graag uw reactie tegemoet

Groet,
Aiken
icon

Beste antwoord door David 19 januari 2017, 16:00

Hey Aiken,

Heel apart inderdaad, dat zou gewoon automatisch moeten gebeuren.. :S

Heb je hier al langere tijd problemen mee? Zou je de bundel in ieder geval nog eens kunnen activeren en aangeven hoe vaak je dit al hebt gedaan? Als het dan volgende maand weer niet werkt, dan weten we precies wanneer je de bundel op welke manier hebt geactiveerd. Hopelijk blijft deze gelijk insgeschakeld staan!

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk werkt het nu gewoon!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Aiken,

Heel apart inderdaad, dat zou gewoon automatisch moeten gebeuren.. :S

Heb je hier al langere tijd problemen mee? Zou je de bundel in ieder geval nog eens kunnen activeren en aangeven hoe vaak je dit al hebt gedaan? Als het dan volgende maand weer niet werkt, dan weten we precies wanneer je de bundel op welke manier hebt geactiveerd. Hopelijk blijft deze gelijk insgeschakeld staan!

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk werkt het nu gewoon!
Hi David

ik activeer het bijna elke maand opnieuw om het maar door te kunnen laten gaan want de automatische verlenging werkt niet bij mij. Het probleem duurt al bijna een half jaar.

Gr Aiken
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Aiken,

Een half jaar is inderdaad wel erg lang! Ik heb het gelijk doorgezet naar de IT-afdeling zodat zij kunnen kijken wat er precies aan de hand is. Zodra er meer over bekend is, zal dit naar jou worden gecommuniceerd. Sorry voor het ongemak!

Nog even iets anders: ik zie dat je jouw simkaart nog niet hebt geregistreerd. Als je via deze pagina bij de knop registreren jouw gegevens invult, ontvang je ook nog eens 5 euro gratis beltegoed. Altijd leuk meegenomen toch? 🙂
Hi Thalina,

Nu is er weer een maand verstreken en nog steeds geen verandering, dat deze automatisch verlengd wordt.
Kunt u dit probleem oplossen? Het begint wel irritant te worden, om elke keer maar zelf te activeren.

Gr. Aiken
Reputatie 7
Badge +20
Hey Aiken,

Zo te zien is er iets verkeerd gegaan na het oplossen van de case. De bundel stond namelijk helemaal niet meer aan sinds 6 februari. Ik heb deze voor je ingeschakeld en als het goed is zou alles nu goed moeten gaan! Kun je ons de volgende maand een update geven? Ik stuur je ook nog even een privébericht met wat extra info!

Hopelijk is het probleem nu opgelost, maar als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten!

Reageer