Beantwoord

prepaid internet tegoed

• 18 juli 2019
  • 2 reacties
  • 595 Bekeken

Hallo beste lezers

Ik heb de volgende vraag omtrent prepaid simkaart van T-Mobile.

Ik ga op vakantie buiten Europa.
En ik laat mijn abonnement telefoon thuis. Ofwel ik neem een smartphone mee, die ik alleen gebruik voor het reizen.

Afgelopen jaar had ik op de prepaid sim kaart van T-Mobile opgewaardeerd met 20 euro. Echter bleek dat ik alleen maar kon bellen. Maar de bedoeling is dat ik tot ik in het vliegtuig zit er mee kan internetten ofwel appen. En zo ook als ik dan weer terug op Schiphol ben.

Nu kun je idd tussen door op Schiphol via wifi punten wel internetten maar steeds inloggen is vervelend. In de trein precies hetzelfde. Dan werkt het en dan weer niet

Nu is mijn vraag of je ook alleen voor internet kunt opwaarderen op een t - mobile prepaid sim kaart.

Graag uw reactie
icon

Beste antwoord door Folkert 19 juli 2019, 08:54

Beste @Ox73gemini

Een internet S bundel van 300 Mb is in jouw geval voordeliger dan een combi bundel.
Dan heb je 300 Mb voor 5 euro, dit is zonder bellen en sms!
Met een combi bundel heb je 100 Mb/min/sms voor 5 euro.
Bundels zijn altijd 1 maand geldig en worden automatisch verlengd tenzij je 'm op tijd uitzet in Mijn T-Mobile of als je te weinig beltegoed hebt.
Zie https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels voor alle bundels.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Met pre-paid zou je moeten kunnen internetten, je hebt units die gelijk zijn, 1 minuut bellen, 1 sms of 1 Mb data.
Staat de data wel aan in je telefoon, je kan een My-Tmobile aanmaken en daar het nodige instellen misschien.

Er zijn wel bundels te koop die 1 maand gelden, maar dan gaat het wel op een abonnement lijken, je moet het dan zelf weer uitzetten.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Ox73gemini

Een internet S bundel van 300 Mb is in jouw geval voordeliger dan een combi bundel.
Dan heb je 300 Mb voor 5 euro, dit is zonder bellen en sms!
Met een combi bundel heb je 100 Mb/min/sms voor 5 euro.
Bundels zijn altijd 1 maand geldig en worden automatisch verlengd tenzij je 'm op tijd uitzet in Mijn T-Mobile of als je te weinig beltegoed hebt.
Zie https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels voor alle bundels.

Groet, Folkert

Reageer