Beantwoord

Prepaid internet veranderingen

• 21 april 2017
  • 7 reacties
  • 583 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 84 reacties
Van de week kreeg deze SMS Beste klant, goed nieuws! PrePaid gebruiken wordt makkelijker, sneller en leuker! Op www.t-mobile.nl/prp1 staan de verbeteringen op een rij. Groeten, T-Mobile . Mijn vraag is Wat houdt het in Hoe worden de internetbundels dan ?? Kan ik dan ook met prepaid heel goedkoop internetten in Europa en gaat dan ook met prepaid de snelheid omhoog van het internet ??
icon

Beste antwoord door Pilovali 21 april 2017, 15:53

Hallo,

Er staat het volgende:
De veranderingen in het kort:

Internetten? Open je browser, koop een bundel en surfen maar!
Kiezen doe je zelf met de nieuwe Unit bundel: 1 unit = 1 sms, minuut of MB.
Vernieuwde My T-Mobile omgeving.
Je opwaardeerkaart activeren kan nu ook via sms of internet.

Als je bijvoorbeeld 1500 'units' koopt, dan kun je 1500 SMSjes sturen, 1500 minuten bellen of 1500 MB's verbruiken.
Internetten in Europa en de PrePaid snelheid is nog onduidelijk, en dat weet ik helaas ook niet 😞
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Er staat het volgende:
De veranderingen in het kort:

Internetten? Open je browser, koop een bundel en surfen maar!
Kiezen doe je zelf met de nieuwe Unit bundel: 1 unit = 1 sms, minuut of MB.
Vernieuwde My T-Mobile omgeving.
Je opwaardeerkaart activeren kan nu ook via sms of internet.

Als je bijvoorbeeld 1500 'units' koopt, dan kun je 1500 SMSjes sturen, 1500 minuten bellen of 1500 MB's verbruiken.
Internetten in Europa en de PrePaid snelheid is nog onduidelijk, en dat weet ik helaas ook niet 😞
Ik heb een prepaid telefoon met internetbundel. Op dag 1 krijg ik een SMS dat mijn bundel morgen verlengd wordt. Op dag 2 een melding dat mijn bundel stopgezet is. Het rare is echter dat ik niks gedaan heb, T-mobile de kosten wel van mijn tegoed afgeschreven heeft en ik nu dus nog steeds geen internet heb. Via Facebook in een chat geweest met ene James, maar sinds gistermiddag ook geen antwoord gehad over hoe het probleem nu opgelost gaat worden.

Ik ben dus niet blij mij de wijziging die T-mobile zo trots aankondigt. Blijkbaar treedt er een ongewenst effect op bij bestaande klanten.

Wat moet ik nu doen om op korte termijn wel weer internet te krijgen?
Ik zou klantenservice bellen ze horen niet zomerbundel stop te zetten
Hoe veel gaat die prepaid Unit bundel kosten ?? En hoe lang is die geldig en hoeveel MB zit er nou echt in die bundel??
Reputatie 7
Badge +20
Hey Huis,

Goede vragen en zo te zien hebben mijn lieftallige collega's je ook al van antwoorden voorzien van Twitter! 🙂

Op deze pagina vind je alle informatie over de Unit-bundel. De S-bundel kost €4,95, zoals je bij de tarieven ziet. Je krijgt dan 100 units en je kunt zelf bepalen hoe jij die gebruikt! Deze bundels zijn 1 kalendermaand geldig.

Wat betreft de veranderingen voor PrePaid en de EU, zijn er nog geen specifieke details bekend. Deze zullen waarschijnlijk rond eind mei bekend gemaakt worden en we zullen deze info dan gelijk delen in dit topic waar het al over deze veranderingen gaat.

@Handsup

Eigenlijk is niet de bedoeling dat je vragen stelt die niet over het oorspronkelijke topic gaan, maar omdat Huis al gereageerd heeft, pakken we jouw vraag alsnog hier op.

Ik zie dat mijn collega's ook jou al via Facebook hebben geholpen met de internetbundel, maar dat je nog een vraag had over het beltegoed. Het zou goed kunnen dat dit alsnog rechtgezet wordt, soms duurt dit wat langer op My T-Mobile. Het is opmerkelijk dat er een deel van het promotietegoed afgesnoept is en een deel van het reguliere tegoed afgehaald zou zijn. Overigens gaat jouw huidige verbruik uit het promotietegoed, dus misschien heb je anders voor de 30e al het promotietegoed al verbruikt! ;)

Mochten we jullie nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Ok ik zal dit verder met uw facebook collega afhandelen. Bedankt in ieder geval voor de hulp.
Zie het bericht van Tmobile medwerker Thalina van 2 mei " aanpassingen en technische upgrade" en lees verder in dit onderwerp. U bent niet de enige met problemen.
Bij prepaid klanten zonder internetbundel ontstonden de problemen op zondag 30 april. 3G werkte niet meer .Dit is te verhelpen. Op de website ....prepaid-data-pass moet nogmaals worden opgegeven dat je geen bundel wil hebben maar wil betalen per MB.
Overigens is betalen per MB gunstiger dan de bundel van €4,95 voor 100 MB. Want met prepaid voordeel 50% betaal je per MB €0,05 cent. Dus het is even duur, dan kun je beter los betalen.

Reageer