Beantwoord

Prepaid internetbundel gaat door ondanks stopzetten


Hallo,

Ik had een paar maanden geleden de internet maandbundel van 300 mb voor 4,95 geactiveerd. 28 januari heb ik deze weer stopgezet. Nu heb ik gisteren weer opgewaardeerd en nu is er voor de tweede keer onterecht weer geld van mijn tegoed afgehaald voor die bundel. Ik ben dus nu na 28 januari al 10 euro kwijt aan een bundel die ik had gedeactiveerd.

Daarom bij deze mijn vraag🙂 : Kunnen jullie deze bundel definitief stopzetten voor mij en mij mijn tegoed teruggeven.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2017, 16:02

Hey maxsnl,

Goed dat je dit even bij ons aankaart, niet erg handig dat dit automatisch wordt verlengd als je dit niet wilt!

Ik heb even gekeken in ons systeem, maar er is bij ons geen afmelding bekend van het stopzetten van de maandbundel. Op het moment dat ze niet wordt stopgezet, wordt deze automatisch verlengd, zolang er voldoende beltegoed op het nummer staat. Je kunt de internetbundel via deze manieren stopzetten, dus als je deze niet gebruikt raad ik je aan om dit alsnog te doen. Anders wordt ook de volgende maand de internetbundel verlengd.

Laat je ons weten of het gelukt is om de bundel stop te zetten? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

PS: Wist je trouwens dat je deze maand een scooter kunt winnen met PrePaid Surprise?!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey maxsnl,

Goed dat je dit even bij ons aankaart, niet erg handig dat dit automatisch wordt verlengd als je dit niet wilt!

Ik heb even gekeken in ons systeem, maar er is bij ons geen afmelding bekend van het stopzetten van de maandbundel. Op het moment dat ze niet wordt stopgezet, wordt deze automatisch verlengd, zolang er voldoende beltegoed op het nummer staat. Je kunt de internetbundel via deze manieren stopzetten, dus als je deze niet gebruikt raad ik je aan om dit alsnog te doen. Anders wordt ook de volgende maand de internetbundel verlengd.

Laat je ons weten of het gelukt is om de bundel stop te zetten? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

PS: Wist je trouwens dat je deze maand een scooter kunt winnen met PrePaid Surprise?!
Hallo David,

Bedankt voor je antwoord. Helaas heb ik er niet zoveel aan.
Ik heb wel degelijk de officiële manieren gevolgd om de bundel te stoppen. Echter, gaat hier aan de kant van T-mobile iets mis.

Ik heb in My T-mobile de bundel stopgezet. Er staat dan ook achter: 'De bundel wordt niet meer herhaald.'
Ook staat er: 'Wordt per 28 januari 2017 stopgezet.'

Hier is blijkbaar iets misgegaan. Hier kwam ik afgelopen dagen achter en vervolgens heb ik geprobeerd via SMS-code de bundel te stoppen. Dit lukt niet, gezien de bundel al gestopt is. Maar in werkelijkheid loopt de bundel nog gewoon door.

Daarom nogmaals mijn vraag: Kan je de bundel voor mij stopzetten en mijn tegoed van afgelopen twee keren terughalen. Want ik had al sinds 28 januari geen interesse meer in de bundel.

Hieronder screenshot 1 van dat de bundel stopgezet is en screenshot 2 van wat ik terugkreeg na poging tot stopzetten afgelopen zondag.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Max,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb nogmaals in het systeem gekeken en zie inderdaad dat je op 28/01 jouw internet herhalend bundel hebt stopgezet, maar op een of andere manier wordt de bundel wel iedere maand weer toegevoegd. Ik heb dit daarom doorgezet naar de technische afdeling zodat zij dit kunnen onderzoeken en oplossen. Zij zullen je vervolgens ook van een terugkoppeling voorzien.

Hopelijk wordt dit snel opgelost! 🙂
Top! We wachten af 👍
Weet je ook hoe lang het ongeveer nog duurt?
Ik heb precies hetzelfde. Netjes op internet my t-mobile aangegeven sdat ik de bundel wilde stopzetten en dat is ook zo verwerkt. Maar toch is de bundel weer doorgegaan. Een vorige keer heb ik het ook al eens met sms gedaan ging ook niet goed. Graag herstellen!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Max,

Ik zie dat onze collega's je voicemail gisteren hebben ingesproken omdat ze je niet te pakken kregen. Ze hebben de instellingen dusdanig aangepast om ervoor te zorgen dat de internet bundel in de toekomst niet weer automatisch vernieuwd wordt. Heb je jouw voicemail al beluisterd?

Hoi Masac,

Ik ga dit ook voor jou doorzetten zodat dit opgepakt wordt door de PrePaid specialisten. We gaan het ook voor jou in orde maken. 😉
Dank alvast
Oke, bedankt. Was op het moment in gesprek dus kon de telefoon niet opnemen. Maar is het ook mogelijk dat ik deze 10 euro nog terugkrijg omdat ik geen gebruik heb gemaakt van deze bundel.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Max,

Kan gebeuren natuurlijk 🙂 Ik zie in de aantekening van mijn collega die je heeft proberen te bellen, dat hij op jouw voicemail een bericht heeft achtergelaten met daarin ook een opwaardeercode. Ik zie dat het gelukt is om deze gisteren te activeren en dat dit tegoed is bijgeschreven. Fijn dat dat is gelukt! Ik zie trouwens dat je je PrePaid nog niet hebt geregistreerd. Als je via deze pagina via de knop 'registreren' jouw gegevens invult, ontvang je ook nog eens 5 euro gratis beltegoed. Altijd leuk meegenomen toch?

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen? Voor nu: geniet van het mooie weer vandaag!
Nadat ik het bericht had geplaats kwam ik er net achter🙈 Bedankt allemaal voor de hulp!

Fijne dag nog!
Reputatie 6
Badge +17
Geen probleem hoor Max! 🙂 Fijn dat het gelukt is in ieder geval, daar gaat het om!

Reageer