Beantwoord

Prepaid internetbundel niet automatisch verlengd

  • 30 april 2017
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Ik heb prepaid en maandelijks mb's. Ik zie sinds vanochtend alleen nog maar mijn beltegoed, via de app en via internet. Heb ook geen bericht ontvangen dat mijn mb's verlengd worden. Ik heb dit ook niet stopgezet..beltegoed is nog genoeg om mb's te verlengen/vernieuwen.
icon

Beste antwoord door Thalina 2 mei 2017, 15:06

Hoi Ronald,

Op zondag 30 april zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in ons PrePaid systeem. Eén daarvan is dat de internetbundels niet meer automatisch worden verlengd, maar de verbinding stopt. Je kunt dan zelf kiezen om een nieuwe bundel te nemen. Verder zijn de bundels niet meer 30 dagen geldig, maar 1 kalendermaand. Je krijgt iedere maand op dezelfde dag jouw bundel. Behalve als de einddatum van de bundel op de 31e valt (en in februari op de 28e/29e). In dat geval geldt dat je om de maand de nieuwe bundel op de 1e krijgt.

Als je weer gebruik wilt maken van een internetbundel, kun je deze activeren door jouw browser te openen (vergeet niet jouw wifi uit te zetten). Als het goed is krijg je dan automatisch een pagina te zien waar je een keuze kunt maken tussen betalen per MB of aanschaffen van een bundel. Krijg je deze pagina niet automatisch te zien, dan kun je ook naar deze pagina gaan. Kies vervolgens een bundel (Internet S, M, L of Unit S) en bevestig je keuze. Op deze pagina staat ook uitgelegd hoe je een internetbundel kunt activeren.

Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb hier ook een topic over aangemaakt. Ik heb ongeveer een vergelijkbaar probleem.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ronald,

Op zondag 30 april zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in ons PrePaid systeem. Eén daarvan is dat de internetbundels niet meer automatisch worden verlengd, maar de verbinding stopt. Je kunt dan zelf kiezen om een nieuwe bundel te nemen. Verder zijn de bundels niet meer 30 dagen geldig, maar 1 kalendermaand. Je krijgt iedere maand op dezelfde dag jouw bundel. Behalve als de einddatum van de bundel op de 31e valt (en in februari op de 28e/29e). In dat geval geldt dat je om de maand de nieuwe bundel op de 1e krijgt.

Als je weer gebruik wilt maken van een internetbundel, kun je deze activeren door jouw browser te openen (vergeet niet jouw wifi uit te zetten). Als het goed is krijg je dan automatisch een pagina te zien waar je een keuze kunt maken tussen betalen per MB of aanschaffen van een bundel. Krijg je deze pagina niet automatisch te zien, dan kun je ook naar deze pagina gaan. Kies vervolgens een bundel (Internet S, M, L of Unit S) en bevestig je keuze. Op deze pagina staat ook uitgelegd hoe je een internetbundel kunt activeren.

Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 6
Badge +17
@Sjoerd,

Ik heb inmiddels in op jouw vraag gereageerd op in dit topic. Heb je daar al naar gekeken? Ik wil je vragen niet in meerdere topics te reageren met dezelfde vraag. Dit staat ook in de forumregels. Wil je daar in het vervolg rekening mee houden? Dankjewel!

Reageer