Beantwoord

Prepaid internetbundel opwaarderen lukt weer niet

  • 30 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Het wordt nu wel irritant... en vind het ook bijzonder dat mijn bundel in anderhalve week op is terwijl ik de meeste tijd op wifi zit...
Ik doe er normaal bijna een maand mee.
Iemand anders hier ook last van?
icon

Beste antwoord door Muberra 31 augustus 2017, 10:05

Hi Patzy,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. De problemen waren verholpen, maar het kan altijd gebeuren dat het toch misgaat. Mijn excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat je gisteren 3 keer hebt geprobeerd om een L-bundel te activeren, maar dat het tegoed niet is bijgeschreven. Dat ga ik direct met je goedmaken door de 3 bundels handmatig voor je te activeren. Als je nu kijkt op jouw My T-Mobile dan zie je dat de MB's zijn toegevoegd! Hopelijk ben je er blij mee en kan je er meteen van gaan genieten!

Vanwege de wet op Privacy mogen wij niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik! Daarom wil ik je ons speciale topic meegeven. Hierin geven wij tips hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen.

Wat vaak ook kan helpen is het uitzetten van jouw mobiele gegevens zodra je op WiFi zit. Als het WiFi netwerk op dat moment niet heel sterk is, dan kan je telefoon automatisch overschakelen naar het 4G netwerk en dan gaat jouw dataverbruik uit jouw databundel. Dit komt doordat je telefoon altijd zoekt naar de beste en sterkste dekking. Als je de mobiele gegevens uitzet wanneer je gebruikt maakt van WiFi, heb je daar geen last meer van!

Ik wil je ook nog wat extra informatie meegeven over de databundels! Je kunt op verschillende manieren een databundel aanschaffen, het kan via My T-Mobile, via onze website en door middel van een sms. Wellicht dat dit een uitkomst kan bieden als je weer tegen problemen aanloopt. Uiteraard moet je dat ook altijd aangeven bij ons. Wij staan voor je klaar om je te helpen en zullen ons uiterste best doen om het op te lossen.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Patzy,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. De problemen waren verholpen, maar het kan altijd gebeuren dat het toch misgaat. Mijn excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat je gisteren 3 keer hebt geprobeerd om een L-bundel te activeren, maar dat het tegoed niet is bijgeschreven. Dat ga ik direct met je goedmaken door de 3 bundels handmatig voor je te activeren. Als je nu kijkt op jouw My T-Mobile dan zie je dat de MB's zijn toegevoegd! Hopelijk ben je er blij mee en kan je er meteen van gaan genieten!

Vanwege de wet op Privacy mogen wij niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik! Daarom wil ik je ons speciale topic meegeven. Hierin geven wij tips hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen.

Wat vaak ook kan helpen is het uitzetten van jouw mobiele gegevens zodra je op WiFi zit. Als het WiFi netwerk op dat moment niet heel sterk is, dan kan je telefoon automatisch overschakelen naar het 4G netwerk en dan gaat jouw dataverbruik uit jouw databundel. Dit komt doordat je telefoon altijd zoekt naar de beste en sterkste dekking. Als je de mobiele gegevens uitzet wanneer je gebruikt maakt van WiFi, heb je daar geen last meer van!

Ik wil je ook nog wat extra informatie meegeven over de databundels! Je kunt op verschillende manieren een databundel aanschaffen, het kan via My T-Mobile, via onze website en door middel van een sms. Wellicht dat dit een uitkomst kan bieden als je weer tegen problemen aanloopt. Uiteraard moet je dat ook altijd aangeven bij ons. Wij staan voor je klaar om je te helpen en zullen ons uiterste best doen om het op te lossen.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer