Beantwoord

Prepaid internetbundel verlengen

  • 1 mei 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Gisteren liep mijn prepaid internet bundel af. Ik had automatisch verlengen ingesteld op de website van T-mobile. Er is niet automatisch verlengd. Op de website is de prepaid internet bundel ook niet meer zichtbaar. Wat is er aan de hand? 😞
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 mei 2017, 18:07

Hoi leo0054, welkom terug op het forum.

PrePaid heeft heel recent wijzigingen gehad, op deze pagina lees je meer over de internetbundels.

In het kort: bundels worden niet meer automatisch verlengd, maar het internet stopt. Je kunt dan zelf kiezen of je weer een nieuwe bundel wilt. Bundels zijn 1 kalendermaand houdbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi leo0054, welkom terug op het forum.

PrePaid heeft heel recent wijzigingen gehad, op deze pagina lees je meer over de internetbundels.

In het kort: bundels worden niet meer automatisch verlengd, maar het internet stopt. Je kunt dan zelf kiezen of je weer een nieuwe bundel wilt. Bundels zijn 1 kalendermaand houdbaar.
Hallo Kaassausje,

Bedankt voor de info. Opwaarderen internet gelukt!

m.vr.gr.

Leo
Hoi Leo.

Geen probleem hoor, fijn dat het gelukt is. 🙂

Reageer