Beantwoord

prepaid internetbundel werkt niet

• 21 juli 2016
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo,

Ik heb een prepaid internet maand bundel geactiveerd, heb de sms ontvangen waarin staat dat deze daadwerkelijk is geactiveerd, en heb nu dus ook een tegoed van 1500 MB. Maar toch doet mijn mobiele internet het niet. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Sam- 21 juli 2016, 18:19

Hi Tjjanssen,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat deze niet werkt. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat deze is geactiveerd. Dit zou dus gewoon moeten werken.

Na een kijkje genomen te hebben bij de blokkades zie ik dat je vanochtend een aantal blokkades hebt opgeheven, maar dat er nog 1 actief stond. Deze blokkade zorgde ervoor dat je niet kon internetten. Deze heb ik natuurlijk direct voor je opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan zodat je jezelf opnieuw op het netwerk aanmeldt.

Laat ons weten of je daarna weer kan internetten. :8
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Tjjanssen,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat deze niet werkt. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat deze is geactiveerd. Dit zou dus gewoon moeten werken.

Na een kijkje genomen te hebben bij de blokkades zie ik dat je vanochtend een aantal blokkades hebt opgeheven, maar dat er nog 1 actief stond. Deze blokkade zorgde ervoor dat je niet kon internetten. Deze heb ik natuurlijk direct voor je opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan zodat je jezelf opnieuw op het netwerk aanmeldt.

Laat ons weten of je daarna weer kan internetten. :8
@Issam

Hartstikke bedankt! Het probleem is opgelost.
Reputatie 6
Badge +17
Hi tjjanssen,

Goed om te lezen! Thanks for the update. 😉
Hallo,

Ik zit met een gelijksoortige probleem. Ik heb vanochtend een Internet bundel aangezet maar ik kan nog niet internetten zonder wifi.

Vanmiddag via een chat wat advies gehad over wifi aan en uit zetten, vliegtuig modes, telefoon maar ook dit heeft niet geholpen.

Kunt u ook bij mij zien of er een blokade of iets is?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi marride,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade actief hebt staan voor internet. Ik heb de blokkade verwijderd dus als het goed is moet je nu wel gebruik kunnen maken van je databundel.

Laat je mij weten of alles weer naar behoren werkt? 🙂
Super! Hij doet het. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Super! Hij doet het. Bedankt!

Ahh fijn dat het werkt! Graag gedaan en als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het mij weten. 😳

Reageer