Vraag

PrePaid kaart niet te activeren door bug in systeem T-Mobile

  • 22 mei 2020
  • 1 reactie
  • 249 Bekeken

Ik heb 2 maanden geleden een prepaid simkaart online gekocht en gekregen.

Helaas bleek deze defect bij ontvangst dus een melding gemaakt via de chat.

Tot 2x toe zou er een nieuwe opgestuurd worden maar helaas,dat werkt dus niet bij T-Mobile.

Bij de T-mobileshop ging het beter en daar hebben ze een nieuwe sim voor mij geprogrammeerd.

Thuis gekomen geprobeerd te activeren en helaas, kaart wordt nu wel gezien maar het activeren gaat niet.

Weer de helpdesk gecontact en die zagen dat ergens in het systeem het probleem zat.

Dit bleek een bekend probleem te zijn en de ICT afdeling moest hier naar kijken.

Week later weer contact gezocht maar helaas was er nog geen nieuws en kon ik niet verder worden geholpen.

Nu weer een week verder en niks☹

Nu ben ik 2 maanden verder en ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat het zo lang moet duren.

Graag een oplossing voor dit probleem!

Cnr.50185746


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pat67 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je simkaartnummer? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. 

Reageer