Beantwoord

Prepaid kaart werkt niet meer

• 8 januari 2021
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Het volgende is aan de hand, mijn prepaid simkaart geeft de melding, “deze oproep is niet toegestaan” in het NL/EN. Op het moment dat ik probeer te bellen, en als ik naar het nummer zelf bel dan krijg ik de melding dat dit nummer buitendienst is. Ik heb in November een bericht gehad dat ik moet bellen of sms-en om mijn bel te goed niet te laten verlopen. En dat heb ik ook gedaan op dat moment, ik heb 1 sms’je verstuurd naar een ander mobiel nummer.

Nu heb ik gisteren een gesprek gehad met de klantenservice op de prepaid afdeling van T-mobile. Hier is mij verteld dat als ik wat beltegoed toevoeg aan mijn nummer het gewoon weer zal functioneren.  Dat heb ik dus gedaan, via mijn account op de website, netjes mijn telefoon nummer ingevuld, en gecontroleerd.  Geld is van mijn bankrekening afgegaan. Maar er is geen geld op mijn account bijgekomen, 

En de simkaart werkt nog steeds niet. 

Of het advies wat ik gekregen heb is niet goed, of er is hier een groter probleem aan de hand. Het lijkt me niet helemaal eerlijk dat ik ergens voor betaal en dat geld gewoon verdwijnt en ik nog geen oplossing heb. Ik ben niet super gehecht aan het nummer, maar ik heb gewoon een werkende prepaid kaart nodig.

Kunnen jullie me helpen?

icon

Beste antwoord door David 8 januari 2021, 15:12

Hoi @NiNiMandariNi,

De informatie die is gegeven is helemaal correct en zou normaliter ook goed moeten werken. Echter hebben we op dit moment problemen met het opwaarderen van beltegoed bij PrePaid. Hierdoor wordt het geld wel afgeschreven, maar dit komt vervolgens niet bij ons aan. Ik wil dit graag voor je doorzetten naar de collega's die hierover gaan. Zou je mij via een privébericht nog het tijdstip van betalen, transactiekenmerk en rekeningnummer toe kunnen sturen? Ik ga er dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag voor je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @NiNiMandariNi,

De informatie die is gegeven is helemaal correct en zou normaliter ook goed moeten werken. Echter hebben we op dit moment problemen met het opwaarderen van beltegoed bij PrePaid. Hierdoor wordt het geld wel afgeschreven, maar dit komt vervolgens niet bij ons aan. Ik wil dit graag voor je doorzetten naar de collega's die hierover gaan. Zou je mij via een privébericht nog het tijdstip van betalen, transactiekenmerk en rekeningnummer toe kunnen sturen? Ik ga er dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag voor je!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NiNiMandariNi

Ik heb de gegevens in het privébericht goed ontvangen en gelijk de case doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen dit zo spoedig mogelijk oppakken, maar het kan tot 14 dagen duren, dus dat is iets om rekening mee te houden. Wij kunnen de blokkade op dit moment niet zelf opheffen, dat moet echt via de opwaardering gebeuren, anders loopt het mis en verlies je het nummer straks alsnog.

Mochten we je echter in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Jammer dat er zo’n lange doorlooptijd voor staat,

maar iig bedankt voor je moeite dusver,

ik hoop dat het probleem opgelost kan worden.

Reageer