Het volgende is aan de hand, mijn prepaid simkaart geeft de melding, “deze oproep is niet toegestaan” in het NL/EN. Op het moment dat ik probeer te bellen, en als ik naar het nummer zelf bel dan krijg ik de melding dat dit nummer buitendienst is. Ik heb in November een bericht gehad dat ik moet bellen of sms-en om mijn bel te goed niet te laten verlopen. En dat heb ik ook gedaan op dat moment, ik heb 1 sms’je verstuurd naar een ander mobiel nummer.
Nu heb ik gisteren een gesprek gehad met de klantenservice op de prepaid afdeling van T-mobile. Hier is mij verteld dat als ik wat beltegoed toevoeg aan mijn nummer het gewoon weer zal functioneren. Dat heb ik dus gedaan, via mijn account op de website, netjes mijn telefoon nummer ingevuld, en gecontroleerd. Geld is van mijn bankrekening afgegaan. Maar er is geen geld op mijn account bijgekomen,
En de simkaart werkt nog steeds niet.
Of het advies wat ik gekregen heb is niet goed, of er is hier een groter probleem aan de hand. Het lijkt me niet helemaal eerlijk dat ik ergens voor betaal en dat geld gewoon verdwijnt en ik nog geen oplossing heb. Ik ben niet super gehecht aan het nummer, maar ik heb gewoon een werkende prepaid kaart nodig.
Kunnen jullie me helpen?
Beste antwoord door David
Hoi
De informatie die is gegeven is helemaal correct en zou normaliter ook goed moeten werken. Echter hebben we op dit moment problemen met het opwaarderen van beltegoed bij PrePaid. Hierdoor wordt het geld wel afgeschreven, maar dit komt vervolgens niet bij ons aan. Ik wil dit graag voor je doorzetten naar de collega's die hierover gaan. Zou je mij via een privébericht nog het tijdstip van betalen, transactiekenmerk en rekeningnummer toe kunnen sturen? Ik ga er dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag voor je!