Beantwoord

Prepaid kaart werkt nog steeds niet meer.

• 25 januari 2021
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Het volgende is aan de hand, mijn prepaid simkaart geeft de melding, “deze oproep is niet toegestaan” in het NL/EN. Op het moment dat ik probeer te bellen, en als ik naar het nummer zelf bel dan krijg ik de melding dat dit nummer buitendienst is. Ik heb in November een bericht gehad dat ik moet bellen of sms-en om mijn bel te goed niet te laten verlopen. En dat heb ik ook gedaan op dat moment, ik heb 1 sms’je verstuurd naar een ander mobiel nummer.

Nu heb drie weken terug een gesprek gehad met de klantenservice op de prepaid afdeling van T-mobile. Hier is mij verteld dat als ik wat beltegoed toevoeg aan mijn nummer het gewoon weer zal functioneren.  Dat heb ik dus gedaan, via mijn account op de website, netjes mijn telefoon nummer ingevuld, en gecontroleerd.  Geld is van mijn bankrekening afgegaan. Maar er is geen geld op mijn account bijgekomen (in ieder geval niet via hetzelfde bedrijf. Als er geld teruggestort is geweest dan komen die namen niet overeen). 

Na een bericht hier op het forum beantwoord gekregen hebben is er een ticket doorgezet naar een andere afdeling. Er werd mij verteld dat dit wellicht twee weken kan duren. Dus na twee weken heb ik maar weer contact opgenomen. Er is blijkbaar een bericht terug gestuurd na mij, (via wat voor weg weet ik niet, waarschijnlijk een SMS naar het nummer dat dus niet werkt).  Dit bericht is nooit aangekomen geweest. Nu heb ik begrepen dat het oorspronkelijke probleem van het opwaarderen opgelost is.

Dus ik heb nu weer 10 euro toegevoegd aan mijn account. Dit opwaarderen is gelukt zo te zien, echter werkt de simkaart nog steeds niet, precies dezelfde melding als ik probeer te bellen of als iemand mij belt. (Nummer you have dialed is out of service).

We zijn ondertussen 3 weken verder, er zijn mij verschillende oplossingen beloofd en ik heb er ondertussen 20 euro ingestopt. Het probleem is niet opgelost, ik begin echt een beetje geïrriteerd te worden. Kan er uitgezocht worden wat er precies aan de hand is?

Is de simkaart defect? Is het nummer niet meer herstelbaar? Van mij part sturen jullie me gewoon een nieuwe simkaart op met een ander nummer, dat is ook prima, ik wil gewoon een werkende telefoon hebben. Ik kan echt niet 2 maanden rondlopen zonder dat ik bereikbaar ben. 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2021, 14:48

Hi @NiNiMandariNi 

Goed dat je dit navraagt hier! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er nog een blokkade actief was ondanks dat je had opgewaardeerd. Ik heb de blokkade verwijderd dus als jij je toestel opnieuw start dan moet de simkaart weer goed werken. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NiNiMandariNi 

Goed dat je dit navraagt hier! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er nog een blokkade actief was ondanks dat je had opgewaardeerd. Ik heb de blokkade verwijderd dus als jij je toestel opnieuw start dan moet de simkaart weer goed werken. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Heb het meteen gechecked,

ik kan weer bellen, probleem opgelost!

bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Super! Fijn dat het weer werkt!

Reageer