Beantwoord

Prepaid MB's

• 2 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

ik heb vanmorgen al opgewaardeerd voor 9,95 maar nog steeds geen MB's of bericht ontvangen, bedrag is wel al afgeschreven. Kunnen jullie het even controleren of wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2017, 15:46

Hi Jimbo32,

In ons systeem zie ik dat je vandaag al contact hebt gehad met mijn collega en zij heeft het voor je opgelost. Houd er rekening mee dat we doorgaans op het forum reageren binnen 24 tot 48 uur. Als het druk is kan het daarom ook nog wel wat langer duren, maar het is niet nodig om jouw topic te bumpen. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op, dus je komt vanzelf aan de beurt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Gisteren rond 9 uur via Ideal MB's opgewaardeerd en is ook direct afgeschreven van mijn bankrekeningnummer.
Nog steeds niks ontvangen ook geen reactie van jullie kant.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jimbo32,

In ons systeem zie ik dat je vandaag al contact hebt gehad met mijn collega en zij heeft het voor je opgelost. Houd er rekening mee dat we doorgaans op het forum reageren binnen 24 tot 48 uur. Als het druk is kan het daarom ook nog wel wat langer duren, maar het is niet nodig om jouw topic te bumpen. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op, dus je komt vanzelf aan de beurt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het van je.

Reageer