Beantwoord

PrePaid My T-Mobile in het buitenland

• 12 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2
Ik blijf in het buitenland zegt de T-mobile app terwijl ik toch alweer weken in Nederland zit. Aan en uit doen....app opnieuw instellen...het blijft het zeggen en ik kan dus mijn verbruik niet controleren
icon

Beste antwoord door Amy 14 oktober 2016, 09:22

Hi Diabolique,

Slim dat je dit even navraagt. Door een systeemfout denkt de App helaas nog dat je in het buitenland bent. Dit is fout waar meer PrePaid gebruikers momenteel last van hebben. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te passen.

Je maakt verder wel gewoon gebruik van het Nederlandse netwerk, alleen de App zegt dat je in het buitenland bent. Je maakt nu dus geen gebruik van een buitenlands netwerk en er zullen daar uiteraard ook geen kosten voor in rekening gebracht worden.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt hierover? :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Diabolique,

Slim dat je dit even navraagt. Door een systeemfout denkt de App helaas nog dat je in het buitenland bent. Dit is fout waar meer PrePaid gebruikers momenteel last van hebben. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te passen.

Je maakt verder wel gewoon gebruik van het Nederlandse netwerk, alleen de App zegt dat je in het buitenland bent. Je maakt nu dus geen gebruik van een buitenlands netwerk en er zullen daar uiteraard ook geen kosten voor in rekening gebracht worden.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt hierover? :8
Reputatie 2
Oké erg bedankt voor het antwoord. Ik wacht dan af tot het moment dat de app het weer doet...
Reputatie 6
Badge +15
Hey Diabolique,

Graag gedaan natuurlijk! 🙂 Zodra wij er meer informatie over hebben laten we het weten op het forum.

Reageer