Beantwoord

PrePaid niet omgezet naar PrePaid Voordeel 50% na opwaarderen

• 28 april 2017
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Hi, ik heb een prepaid kaart en 50€ opgewaardeerd maar heb nog een bevestigings sms ontvangen dat ik 50% korting heb, in mijn tmobile staat ook huidige tarief: voordeel terwijl dit voordeel 50% moet zijn na opwaarderen. Kan iemand dit zsm doorvoeren ajb? Mvg nick
icon

Beste antwoord door Thalina 2 mei 2017, 16:26

Hoi Nick,

Welkom op het forum :)

Begrijpelijk dat je wilt dat jouw PrePaid wordt omgezet naar PrePaid voordeel 50%! Normaal gesproken zou je automatisch omgezet moeten worden na opwaarderen. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat dit inderdaad niet automatisch is gebeurd. Inmiddels is jouw PrePaid overigens wel omgezet naar Voordeel 50%. Je kunt dit ook terugzien op My T-Mobile. Sorry dat je hierover geen bevestigings sms hebt ontvangen!

Is zo alles weer in orde? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Geen bevestigings sms **
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nick,

Welkom op het forum :)

Begrijpelijk dat je wilt dat jouw PrePaid wordt omgezet naar PrePaid voordeel 50%! Normaal gesproken zou je automatisch omgezet moeten worden na opwaarderen. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat dit inderdaad niet automatisch is gebeurd. Inmiddels is jouw PrePaid overigens wel omgezet naar Voordeel 50%. Je kunt dit ook terugzien op My T-Mobile. Sorry dat je hierover geen bevestigings sms hebt ontvangen!

Is zo alles weer in orde? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer