Beantwoord

Prepaid nummer onterecht afgesloten

• 5 november 2018
  • 7 reacties
  • 1011 Bekeken

Goedendag,

naast mijn gewone abbonnement gebruik ik al sinds 2012 een prepaid kaartje om mijn standkachel in mijn auto te activeren.

nu ging dit altijd goed, echter wilde ik hem voor twee weken terug in mijn nachtdienst activeren, maar mijn standkachel reageerde niet terug met een smsje.

dus ik proberen terug te kijken via de myt-mobile app, en zag tot mijn schrik dat deze gedeactiveerd is. Dus ik heb netjes gebeld met t-mobile, en er werd doodleuk tegen mij gezegd dat ik hem langer als een half jaar niet actief heb gebruikt. Ik heb deze dame er van proberen te overtuigen dat ik binnen 6 maanden had opgewaardeerd (dit doe ik al 5 jaar zo, aangezien ik die standkachel niet nodig heb in de zomer) maar ze was onvermurwbaar en vertelde doodleuk dat ik hem actief had moeten gebruiken. Ik heb hierop de voorwaarden opgezocht, en bij punt 4.4 staat toch echt dat je de simkaart of 1 keer per 6 maanden actief dient te gebruiken of opwaarderen.

Dus ik heb netjes de dag er op terug gebeld, en uitgelegd dat ik netjes aan de voorwaarden heb voldaan. De persoon aan de telefoon zei me dat ze niet konden zien dat ik had opgewaardeerd, dus ik vertelde die persoon dat ik mijn bankafscrijving zou opzoeken, en gevraagd hoe ik dat naar ze kon opsturen, dit kon netjes via een contactformulier werd er gezegd, dus dat geprobeerd.

Dit bleek schier onmogelijk, dus weer contact gezocht en uitgelegd dat ik de screenshot niet kon toesturen, nu werd me geadviseerd om mijn screenshot(s) naar screenshots@t-mobile te sturen vergezeld met mijn prepaidnummer en mijn casenummer, en uitgelegd wat het exacte probleem is.

krijg ik een uur later een automatisch gegenereerd bericht dat mijn screenshots worden toegevoegd, en de mail NIET wordt gelezen.

dus wederom contact gezocht, en gevraagd waar ik mijn mail met uitleg dan naar toe kan sturen. Dit wisten ze niet.

wel werd mij de oplossing geboden om een nieuw prepaid kaartje toe te sturen met hetzelfde nummer en beltegoed er op, echter hier begint mijn probleem pas echt.

het zit namelijk zo, dat mijn prepaidkaartje weggewerkt zit achter mijn dashboard, en om de nieuwe te plaatsen zal ik mijn auto in moeten leveren, mijn dashboard los gehaald moeten worden, en de nieuwe sim kaart plaatsen, en dan weer dicht bouwen. Hier zullen aanzienlijke kosten van komen, en aangezien ik netjes aan de voorwaarden heb voldaan, en onterecht ben gedeactiveerd lijkt het mij niks meer als normaal dat ik in deze schadeloos gesteld zou worden.

nou daar denken ze bij het call center dus blijkbaar anders over, en men zei dat t-mobile hier niks aan kon doen. Ik heb ze uitgelegd dat ik denk dat ze dat wel kunnen, en zo niet dat ik dan desnoods mijn rechtsbijstandsverzekering moet inschakelen.

er werd mij toen verteld dat het doorgezet is naar een interne afdeling en dat ik van hen zou horen binnen 1 tot 5 werkdagen. Inmiddels zijn deze voorbij, en heb nog niks gehoord.

wat kan ik nu nog verder doen om deze kwestie op een mormale manier op te lossen zonder dat er een gang naar de rechter nodig is?

alles wat ik heb gevraagd is een emailadres waar ik mijn complete verhaal naar toe kan sturen, vergezeld van mijn screenshots, maar dit lijkt wel onmogelijk.

jullie netwerk is top, en absoluut geen problemen daar, echter kan er aan de klantenservice nog een hoop verbeterd worden.

groeten,

Arjan

p.s. Mijn casenummer is 17856899, wellicht dat jullie hier in kunnen duiken?
icon

Beste antwoord door David 14 november 2018, 10:57

Hoi Arjan,

Zo te zien is het nummer vrij kort na het indienen van de nieuwe weer opnieuw geactiveerd en is deze weer actief! Werkt de simkaart ook weer in jouw auto? Kun je anders via een privébericht het simkaartnummer sturen?

Je krijgt sowieso een nieuwe simkaart toegestuurd, dit was een foutje mijnerzijds. Deze kun je in de kast leggen, geen probleem!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Arjan,

Een zeer uitgebreid verhaal, maar dit maakt het wel gelijk duidelijk wat er aan de hand is! Ik ga hier ook graag mee aan de slag voor je.

Beltegoed opwaarderen is inderdaad een van de manieren om je simkaart "in leven" te houden, dus dat zou voldoende moeten zijn. Om dit verder uit te zoeken heb ik dan inderdaad de beruchte screenshots nodig en jouw telefoonnummer. Vanaf daar kan ik verder gaan met het controleren wat er precies gebeurd is, wat nu de huidige stand van zaken is en of wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Ik stuur je een privébericht met een e-mailadres voor de screenshots en daarop kun je ook reageren met het telefoonnummer van de PrePaid simkaart. Dan ga ik dit verder voor je oppakken!
Hartelijk dank, email is verstuurd met alle benodigde gegevens
David, je meldde mij dat je het bij de juiste afdeling hebt neergelegd, en dat je spoedig antwoord verwachtte.

kun je me misschien jouw defintie van spoedig geven? We zijn inmiddels een week verder, maar ik heb nog niks mogen vernemen.

blijkbaar is de situatie dus ingewikkelder als gedacht?

kun je het me laten weten alstublieft?

dank u
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arjan,

Zo te zien is het nummer vrij kort na het indienen van de nieuwe weer opnieuw geactiveerd en is deze weer actief! Werkt de simkaart ook weer in jouw auto? Kun je anders via een privébericht het simkaartnummer sturen?

Je krijgt sowieso een nieuwe simkaart toegestuurd, dit was een foutje mijnerzijds. Deze kun je in de kast leggen, geen probleem!
Zojuist geprobeerd, helaas werkt het niet, pb verstuurd met simkaartnummer.

groeten,

Arjan
Naar tevredenheid opgelost!

dit topic kan op slot
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen, Arjan! Mooi dat het opgelost is uiteindelijk!

Reageer