Beantwoord

PrePaid nummerbehoud

• 29 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Goedemorgen,
Ik heb afgelopen week voor m'n dochter een abonnement van T Mobile aangevraagd met nummerbehoud.
Ze had nog een prepaid van een andere provider.
Gisteren heb ik al de nieuwe simkaart van T Mobile ontvangen maar ze heeft nog geen SMS gehad dat het nummerbehoud goed gekeurd is.
Is nummerbehoud van prepaid naar T Mobile altijd meteen geregeld of moet ik toch nog wachten op een goedkeurings SMS ?
Het nummer eindigt op 99 en ik weet niet of dat voldoende info is en of de beheerder van het forum .
Ik weet namelijk niet of ik het complete telefoonnummer hier kan vermelden.

Alvast bedankt voor het antwoord en als er nog meer info nodig is hoor ik het graag.
icon

Beste antwoord door Amy 29 oktober 2016, 14:22

Hi Stefan,

Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten voor je dochter! Fijn dat MaschaB je al van een reactie voorzien heeft. Zou je mij in een privébericht het te behouden nummer van je dochter willen sturen en het 06-nummer dat op haar T-Mobile simkaart staat? Dan ga ik even na of ze hem al kan gebruiken! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Stefan, welkom op het forum!

Dit is een openbaar forum, het is dus inderdaad beter het nummer niet te vermelden.
Nummerbehoud kan even duren, mijn ervaring is dat dit meestal een dag of vijf duurt voordat het nummer is overgezet. Wanneer is het abonnement afgesloten?
Hoi,
Dat was afgelopen maandag.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Stefan,

Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten voor je dochter! Fijn dat MaschaB je al van een reactie voorzien heeft. Zou je mij in een privébericht het te behouden nummer van je dochter willen sturen en het 06-nummer dat op haar T-Mobile simkaart staat? Dan ga ik even na of ze hem al kan gebruiken! 🙂
Done :8

Reageer