Beantwoord

PrePaid onderzoeksformulier

• 26 februari 2018
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Ik ben Door u collega Door verwezen naar de onderzoek formulier via my tmobile thuis maar ik vul alles correct in en hij geeft hele tijd aan vul email in email niet correct ben toch geen mongool na meerdere keren geprobeerd te hebben volgens mijn werkt het voor pre paid helemaal niet eens wat moet ik nu doen waar kan ik alsnog een onderzoek afdwingen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 februari 2018, 13:50

Hoi Harlem_38,

Natuurlijk ga ik je hier mee helpen! Geen zorgen, ik wil natuurlijk ook dat je het onderzoeksformulier kunt invullen, dus ik kijk meteen met je mee.

Ik zie dat in ons systeme geen gegevens zoals een e-mailadres en adresgegevens gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer. Dit kan de foutmelding verklaren. Wat je kunt doen, is de gegevens toevoegen in jouw My T-Mobile. Dit kun je doen via Gegevens & Instellingen. Daarna zou je het onderzoeksformulier ook moeten kunnen invullen!

Lukt het op deze manier allemaal? Ik hoor het graag als je toch nog ergens vastloopt, dan sta ik voor je klaar. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Ik overweeg zelfs t mobile voor alles stop te zetten wegens nalatigheid en laksheid die recht heb ik als klant
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Harlem_38,

Natuurlijk ga ik je hier mee helpen! Geen zorgen, ik wil natuurlijk ook dat je het onderzoeksformulier kunt invullen, dus ik kijk meteen met je mee.

Ik zie dat in ons systeme geen gegevens zoals een e-mailadres en adresgegevens gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer. Dit kan de foutmelding verklaren. Wat je kunt doen, is de gegevens toevoegen in jouw My T-Mobile. Dit kun je doen via Gegevens & Instellingen. Daarna zou je het onderzoeksformulier ook moeten kunnen invullen!

Lukt het op deze manier allemaal? Ik hoor het graag als je toch nog ergens vastloopt, dan sta ik voor je klaar. 🙂
En als ik me email en me adres niet gekoppeld wil hebben aan dit pre paid nummer?
Badge +13
Hoe moeten ze dan onderzoek doen als ze geen contact met je kunnen opnemen?
Ze kunnen dan de gegevens koppelen voor het onderzoek.
Ze hebben toch me mobile nummer en ik ben toch niet verplicht me email of adres te koppelen aan me pre paid moet ook gwn email kunnen invullen of telefoon nummer kunnen achter laten bij een klacht of onderzoek zonder verplichting dus ik word verplicht me gegevens te koppelen aan me pre paid krijg dan 5 euro gratis beltegoed maar dat hoef en wil ik niet ik wil me telefoon of email achter laten zonder verplichtingen wat is fit nou voor onzin
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Harlem_38,

Ik snap dat het een beetje krom lijkt, er is echter een goede reden voor! Als wij niet om zulke gegevens vragen, dan zou iedereen voor jouw telefoonnummer zo'n onderzoek kunnen starten! Dat is natuurlijk gevoelige informatie en dus vragen wij juist uit bescherming van jouw privégegevens om meer informatie. Jouw privacy willen we natuurlijk niet schenden.

Het is dus even voor jezelf afwegen of je toch het e-mailadres wilt toevoegen om het onderzoek te kunnen aanvragen, of dat je dat liever niet doet en dus geen onderzoeksformulier kunt invullen. Ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt en mocht je er verder nog vragen over hebben, stel ze dan gerust! Daar zijn we voor. 🙂

Reageer