Beste antwoord door Jaimy
Hoi Harlem_38,
Natuurlijk ga ik je hier mee helpen! Geen zorgen, ik wil natuurlijk ook dat je het onderzoeksformulier kunt invullen, dus ik kijk meteen met je mee.
Ik zie dat in ons systeme geen gegevens zoals een e-mailadres en adresgegevens gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer. Dit kan de foutmelding verklaren. Wat je kunt doen, is de gegevens toevoegen in jouw My T-Mobile. Dit kun je doen via Gegevens & Instellingen. Daarna zou je het onderzoeksformulier ook moeten kunnen invullen!
Lukt het op deze manier allemaal? Ik hoor het graag als je toch nog ergens vastloopt, dan sta ik voor je klaar.
Bekijk origineel
Natuurlijk ga ik je hier mee helpen! Geen zorgen, ik wil natuurlijk ook dat je het onderzoeksformulier kunt invullen, dus ik kijk meteen met je mee.
Ik zie dat in ons systeme geen gegevens zoals een e-mailadres en adresgegevens gekoppeld zijn aan jouw telefoonnummer. Dit kan de foutmelding verklaren. Wat je kunt doen, is de gegevens toevoegen in jouw My T-Mobile. Dit kun je doen via Gegevens & Instellingen. Daarna zou je het onderzoeksformulier ook moeten kunnen invullen!
Lukt het op deze manier allemaal? Ik hoor het graag als je toch nog ergens vastloopt, dan sta ik voor je klaar.
