Beantwoord

Prepaid online opwaarderen doet het niet

  • 2 juli 2018
  • 1 reactie
  • 546 Bekeken

Hoi T-mobile,

ik wilde mijn prepaid saldo opwaarderen, maar dit lukt steeds niet want ik kan namelijk geen bedrag kiezen. Is er een storing? of werkzaamheden? en hoe lang zal dit duren?

alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Donny
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2018, 11:49

Hi Donny,

We hadden inderdaad een storing met PrePaid, maar deze is inmiddels opgelost. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Het zou nu wel moeten werken. Zo niet, dan los ik het graag voor je op!

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Donny,

We hadden inderdaad een storing met PrePaid, maar deze is inmiddels opgelost. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Het zou nu wel moeten werken. Zo niet, dan los ik het graag voor je op!

Ik hoor graag van je!

Reageer