Beantwoord

Prepaid op en toch 1 a 2 nummers bellen

• 19 februari 2018
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Goeiemorgen,

Heb je bij T-Mobile (Buiten het bel samen of onder 1 dak verhaal) een optie waarbij iemand die een prepaid sim heeft toch naar 1 of 2 nummers kan bellen als zijn/haar bel tegoed op is? Als ik straks over stap naar een zakelijk nummer (niet op mijn naam / adres), dan wil ik graag dat mijn kinderen mij nog steeds altijd kunnen bellen, ook als hun bel tegoed op is.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 februari 2018, 13:02

Hoi amiche, welkom op het klantenforum.

Voor zover ik weet, is daar geen mogelijkheid voor. (Tenzij ze met Wi-Fi of een hotspot verbonden zijn en via whatsapp of skype o.i.d. bellen.)

Je zou je kinderen kunnen wijzen op deze website. Met deze dienst kunnen ze een gratis sms'je naar jouw nummer laten sturen, zodat je weet dat ze even gebeld willen worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi amiche, welkom op het klantenforum.

Voor zover ik weet, is daar geen mogelijkheid voor. (Tenzij ze met Wi-Fi of een hotspot verbonden zijn en via whatsapp of skype o.i.d. bellen.)

Je zou je kinderen kunnen wijzen op deze website. Met deze dienst kunnen ze een gratis sms'je naar jouw nummer laten sturen, zodat je weet dat ze even gebeld willen worden.
Beste Kaassausje,

Hartelijk dank voor je antwoord. Goeie tip ook die dienst op de website die je me gestuurd hebt. Ik zal ze die laten zien.
Hoi amiche.

Graag gedaan, scheelt misschien wat stress als het eens nodig is. 🙂

Reageer