Beantwoord

Prepaid opgewaardeerd (geen mb's ontvangen na opwaardering)

• 8 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag (8 - 8 - 16) prepaid opgewaardeerd normaal als ik opwaardeer krijg ik 250 gratis MB's er bij zonder iets te doen deze heb ik vandaag niet ontvangen. Ik vroeg me af of dit hoort of dat het een foutje is. ik heb na de seprise spel te doen wel 250 ontvangen maar die is maar 7 dagen geldig terwijl ik normaal 250 mb (30 dagen geldig) direct na het opwaarderen krijg en daarnaast bij het spel nog eens 20 mb (7 dagen geldig) kies . nu krijg ik dus alleen 250 bij het spel die 7 dagen geldig is waar ik best pist over ben aangezien ik expres elke maand opwaardeer zodat ik een maakt lang over 270 mb kan doen. is dit veranderd of een foutje bij jullie?:? hoor ik dit te ontvangen want eerst was het automatich 250 + spel 20
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 augustus 2016, 18:59

Hoi Fenne.M, welkom op het klantenforum.

De actie van de gratis mb's is al even afgelopen, de mb's zijn toegevoegd aan Prepaid Surprise.

In dit topic kun je meer lezen over de veranderingen.
Bekijk origineel

3 reacties

De actie van de gratis mb's is al even afgelopen, de mb's zijn toegevoegd aan Prepaid Surprise.

Hoe kan ik dan nu nog wel langer dan 7 dagen mb's krijgen? of welke bundel moet ik dan nemen?
Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende prepaid internetbundels. 🙂

Reageer