Beantwoord

PrePaid opties missen bij keuze

  • 5 februari 2018
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Reputatie 2
Als je via My T-mobile op jullie website wil bestellen missen er bepaalde opties:

Dit is de Keuze die je kunt maken als prepaid klant:

Internetbundels: 300 MB voor € 4,95, 1250 MB voor € 9,95 of 2000 MB voor € 14,95
Unlimited data vandaag NL bundel met onbeperkt data in NL en 650 MB in de EU voor € 2,95
Unit-bundel: 100 units (1 unit = sms'je, belminuut of MB) voor € 4,95
Belbundel: 100 minuten voor € 4,95
Sms-bundel: onbeperkt sms’en voor € 4,95

En dit is helaas alleen mijn keuze:



Er wordt aangegeven met keuze voor 3 bundels alleen je kunt er maar 2 kiezen, ook zit de Unlimited niet bij deze keuze helaas..

Waarschijnlijk zit er een fout bij jullie in het systeem. :?

Graag hoor ik van jullie! 😉
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 februari 2018, 09:49

Hoi Simnlru,

Ik heb je zojuist ook beantwoord in jouw andere topic en je gevraagd om jouw gegevens. Ik wil dit namelijk graag even verder voor jou uitzoeken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Ik heb je zojuist ook beantwoord in jouw andere topic en je gevraagd om jouw gegevens. Ik wil dit namelijk graag even verder voor jou uitzoeken!

Reageer