Vraag

PrePaid opwaardeercode


Why does login not work? :

After login as a prepaid customer to use codecard for opwaarden, coming form "je opwaardeerkaart online opwaarderen Nieuw!

Ga naar de opwaardeerpagina :?
Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
Klik op 'Opwaarderen'"

Error:
"Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina
Je kunt de pagina niet bekijken

Bijvoorbeeld omdat:

Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer."

Using firefox as browser.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Getsms.

That is strange. When I log into your My T-Mobile account it does work. I'm using Chrome as browser. Can you try this with different browsers such as Chrome? Do you experience the same when you're using the My T-Mobile app? If so please delete the app and download it again because you should have access to your account.

You can also top up your credit through opwaardeercode if you're logged into My T-Mobile> tegoed opwaarderen> gebruik voucher.

Please let me know if this works. 🙂
I tried this link now also with chrome browser and got exactly the same reaction. Doesnt work.
Did you use exactly the link "opwaarderen via een opwaardeerkaart (bellen, sms, online)" and than "Je opwaardeerkaart online opwaarderen Nieuw!" the link "1 Ga naar de opwaardeerpagina" ?
Reputatie 3
Badge +4
I understand Getsms starts from https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen and on that page follows the link to https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online I see that link is indeed defect and redirects to https://www.t-mobile.nl/geen-toegang
Reputatie 4
Hi Getsms,

Thank you for your response!

Did you also try to delete the cookies in your browser? If you open the browser again after deleting the cookies, the link does work. Can you try that too? If that doesn't work you can also upgrade your PrePaid account by sending a text to 1444. You only have to write the 16 digits of the 'Opwaardeercode' (the upgrade code) in the text and send it to 1444. After that you get a confirmation text that the upgrade has been successful.

Could you try this and let us know if it worked? We would love to hear from you! 🙂
Reputatie 3
Badge +4
@Muberra, bij mij is de link https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online na het verwijderen van de koekjes nog steeds stuk.
Kun je proberen wat er gebeurt als je uitlogt en dan de link volgt en als je gevraagd wordt in te loggen je inlogt _met_een_prepaid_account_ ? Volgens mij is de fout dat de link ten onrechte een abonnement account inlog verlangt!
@Muberra,
Hi Muberra, drs Chris seems to be right (if I translated his text correctly), that the problem is that it is a prepaid account and not an abonnement account, Did you try the link(s) as a prepaid customer? The link seems to be new and may be there is an bug in the T-mobile-system?
(I dont like to delete my cookies on my computer, but I can do that on a different PC later on an report afterwards.)
@Muberra,
Hallo Muberra! I deleted the T-MobileNL cookie and tried the proceedure again, but the result was the same as always before.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Getsms and Drs Chris,

I understand the concerns, but we always check as if we are you, our customer. 😉 So we checked https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online on your account, Getsms, and I did the same with Drs Chris. Both times the link works flawlessly. It still seems that something is blocking it on your end, since it's working on our side. I can delete your My T-Mobile account, so you can start a new registration, but I'm not completely sure that it will solve this issue, it's worth a shot though.

Also, you can check on a different device. It seems you're working on a computer, so try it with your phone, if possible. This way we can check if it's solely on one of the devices or if it is in fact an issue with your My T-Mobile accounts.

Let us know what the outcome is!
Reputatie 3
Badge +4
Op mijn Lumia 550 hetzelfde: https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online redirect naar https://www.t-mobile.nl/geen-toegang als ik ingelogd ben.
Hier drs Chris vanaf mijn andere account. Ik heb twee accounts want ik heb twee mobiele nummers. Ook op dit account zie ik hetzelfde.
Op mijn Lumia 550 met wifi uit, maakt ook geen verschil.
Reputatie 3
Badge +4
@David Ik denk nu toch dat er in de manier waarop je inlogt alsof je mij bent een bug zit. Je krijgt kennelijk toch iets anders te zien dan ik. Kun je proberen op een andere manier in te loggen alsof je mij bent? Als je daarvoor mijn password nodig hebt wil ik je dat wel in een private message sturen. Het gaat mij niet eens meer om die link, die heb ik niet nodig, maar ik wil gewoon dat jij ziet wat ik gezien heb.
I used already two different computers with different browsers and also used a linux machine too, always with the same result.
Reputatie 3
Badge +4
@Getsms, In the meantime, how urgent is it for you to get that link working? Did you already try the other suggestion from Muberra? Sending the number to 1444?
Reputatie 4
Hi Getsms,

Did you try my other suggestion? :)

It is still really strange that you are not able to see the page. I'm going to send this issue to our technical specialists and they will do their best to resolve it. As soon as they have an answer you will be notified. In the mean time you can upgrade your PrePaid account by sending a text to 1444.

If you have any other questions, please let us know.

PS: I want to thank drs. Chris for his help and advise!
Thank You to all for your suggestion and answers!
To answer your questions: It is not too urgent. I will wait for fixing the problem by technical specialist. Please let me know when the problem is solved.
Een aantal weken geleden heb ik ook de opwaardeerpagina, die aan werd geraden, aangeklikt, en kreeg toen telkens de OEPS pagina. Helaas kan ik de discussie niet meer terugvinden.
Het komt erop neer dat ik het eindeloos geprobeerd heb, oa met een andere browser, via de desktop , cookies uitgeschakeld etc. etc. Maar het heeft nooit gewerkt. Volgens mij moet Muberra zich dat herinneren.
PS ik herinner me dat ik telkens de OEPS pagina als bijlage toevoegde.( als bewijs dat het echt niet lukte.) Intussen vermoed ik dat opwaarderen op deze manier niemand lukt, dus dat dze manier is afgesloten.
Zou graag eens iemand spreken die het wèl lukt.
Reputatie 3
Badge +4
@Matti100, je kunt je eigen reacties altijd makkelijk terugvinden vanuit je profiel.
In Jouw profiel vind ik dit: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/prepaid-internet-activeren-280046/index1.html#post1393771
Bedankt, dit topic bedoelde ik inderdaad. Klopt het dat dit over hetzelfde gaat?

Ik wist trouwens wel dat ik bij mijn eigen topics, bij mijn eigen reacties en bij mijn eigen antwoorden kon kijken, maar was er niet in geslaagd om het terug te vinden. Ik zie nu dat als ik klik op mijn eigen naam, dat ik dan een duidelijker overzicht zie. Maar je moet wel alles doorbladeren?
Reputatie 3
Badge +4
Het gaat inderdaad over hetzelfde, namelijk de link https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online Ik moest alleen de lijst met de titels van de reacties doorbladeren zonder alle afzonderlijke reacties te openen. De titel was duidelijk genoeg. Hajar gaf eerst een andere link maar die was voor opwaarderen met IDeal. Muberra gaf de juiste, maar helaas defecte, link. Muberra heeft ook toen al 1444 als alternatief genoemd.
Ok bedankt.

Reageer