Beantwoord

PrePaid opwaarderen

• 14 juli 2017
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

10 euro betaald voor 06****841 maar het lukt niet met *****49 om het te krijgen wat doe ik verkeerd ?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2017, 10:28

Hi Omavannikki,

Ik zie dat het vrijdag 14 juli om 18:30 is gelukt om €10 op te waarderen. Ik zie dat je via sms hebt opgewaardeerd. Is alles naar wens geweest? Op deze pagina vind je een overzicht van verschillende manieren om je PrePaid tegoed op te waarderen. Mocht het op de ene manier lukken dan kun je altijd iets anders proberen.

Als ik nog iets kan betekenen, laat het mij dan weten. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Omavannikki,

Ik zie dat het vrijdag 14 juli om 18:30 is gelukt om €10 op te waarderen. Ik zie dat je via sms hebt opgewaardeerd. Is alles naar wens geweest? Op deze pagina vind je een overzicht van verschillende manieren om je PrePaid tegoed op te waarderen. Mocht het op de ene manier lukken dan kun je altijd iets anders proberen.

Als ik nog iets kan betekenen, laat het mij dan weten. 🙂
Hoi,het heeft veel moeite gekost want heb weinig verstand van deze telefoon had hiervoor er 1 alleen waar je op kon bellen ,maar het zal de leeftijd zijn het is tegenwoordig allemaal zo ingewikkeld
In iedergeval bedankt voor je reactie
Omav...............:8
Reputatie 7
Badge +20
Hi Omavannikki41,

Aaah als ik het de volgende keer makkelijker kan maken, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!
Hallo Hajar ik hou je daar aan,dus als het zo ver is laat ik het weten.
Groetjes Oma :8

Reageer