Beantwoord

PrePaid opwaarderen zonder MB's

Mijn zoon heeft een PrePaid waarvan ik de 3G heb geblokkeerd. Hij mag alleen WiFi gebruiken. En PrePaid omdat zijn belgedrag in het verleden bezopen hoog is opgelopen. Bij elke opwaardering komen er gratis MB's bij. Ik zie dit liever in gratis belminuten.
En maandelijks opwaarderen via mijn eigen abonnement is ook wenselijk, dit kon voorheen met de familie-bundel.
icon

Beste antwoord door Hajar 1 april 2016, 10:20

Hi Gerit68,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je vraag. De gratis MB's die je zoon ontvangt bij een opwaarding horen bij een actie. Deze kunnen wij niet wijzigen naar belminuten. Wij bieden geen T-Mobile Family en dus is het niet meer mogelijk om op te waarderen voor een ander. Ik zie dat je gebruik maakt van T-Mobile Samen daarmee kun je met je groep gratis bellen en iedere maand een cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld factuurkorting of T-Mobile Extra punten. Handig toch? :8

Als je nog andere vragen hebt, laat het mi weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerit68,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je vraag. De gratis MB's die je zoon ontvangt bij een opwaarding horen bij een actie. Deze kunnen wij niet wijzigen naar belminuten. Wij bieden geen T-Mobile Family en dus is het niet meer mogelijk om op te waarderen voor een ander. Ik zie dat je gebruik maakt van T-Mobile Samen daarmee kun je met je groep gratis bellen en iedere maand een cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld factuurkorting of T-Mobile Extra punten. Handig toch? :8

Als je nog andere vragen hebt, laat het mi weten!

Reageer