Beantwoord

Prepaid opwaardering

• 2 mei 2017
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Na het opwaarderen van mijn beltegoed, heb ik het bedrag alsnog niet ontvangen. Echter word er wel aangegeven dat mijn code om op te waarderen al gebruikt is. Ik heb ook geen internet dus daar is het niet aan afgeschreven.
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2017, 16:42

Hey Samed,

Goed dat je dit even bij ons aankaart!

Zou het zo kunnen zijn dat je vrij snel was met een bericht plaatsen? 😉 Ik zie namelijk in ons systeem terug dat je om 11:39 €10,- had opgewaardeerd. Het zou kunnen zijn dat het wat langer duurt voor dit verwerkt en bijgeschreven is. Ik zie dat je erna nog een aantal keer beltegoed bijgeschreven hebt én internet hebt gekocht, dus dat gaat helemaal goed, zo te zien!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Samed,

Goed dat je dit even bij ons aankaart!

Zou het zo kunnen zijn dat je vrij snel was met een bericht plaatsen? 😉 Ik zie namelijk in ons systeem terug dat je om 11:39 €10,- had opgewaardeerd. Het zou kunnen zijn dat het wat langer duurt voor dit verwerkt en bijgeschreven is. Ik zie dat je erna nog een aantal keer beltegoed bijgeschreven hebt én internet hebt gekocht, dus dat gaat helemaal goed, zo te zien!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer