Beantwoord

prepaid overgang tele 2 naar t-mobile

• 25 januari 2020
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Het beltegoed van Tele2 is inmiddels toegevoegd aan het beltegoed van T-Mobile. Hier waren wel 4 telefoontjes voor nodig. Maar wat blijkt nu, op dit tegoed wordt nu eerst de belkosten afgeschreven alvorens op het promotietegoed af te schrijven. Het resterende bedrag van Tele2 lag boven de 100 euro, dus u raadt het al, het promotietegoed, wat maar één maand geldig is, vervalt.

Niet nuttig dus dat promotietegoed ofwel wat flauw van T-Mobile.

icon

Beste antwoord door Hajar 26 januari 2020, 11:24

Hi,

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Ik heb ook je gebruikersnaam gewijzigd vanwege privacy redenen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge

Dat zal wel een foutje zijn en zullen ze wel corrigeren neem ik aan, het is niet echt realistisch om dat als promotie tegoed te geven.

Overigens kan je beter niet je 06 nummer als naam gebruik, niet zo goed voor je privacy :)

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Ik heb ook je gebruikersnaam gewijzigd vanwege privacy redenen. 

Reageer