Beantwoord

prepaid prijsplan

goededag ik wil niet klagen ben erg blij met prepaid surprise alleen ik krijg heel vaak mb's voor internet terwijl ik nooit mobiel internet dat vind ik wel jammer en ik heb gekozen voor half prepaid tegoed na 50 euro opwaarderen,maar er gebeurt niets ik krijg steeds gratis sms jes terwijl ik toch veranderd heb ?? vr grt rene
icon

Beste antwoord door Tom 23 juni 2014, 13:46

@renes1960 Welkom!

Ik zie dat je inderdaad nog gebruikmaakt van het PrePaid Bonus SMS tariefplan. Ik heb je tariefplan direct gewijzigd naar PrePaid Voordeel 50%. De 50% korting gaat dus direct in! :)

Ik kan helaas niet voorkomen dat je internettegoed wint bij het T-Mobile Surprise spel. Hopelijk win je een volgende keer belminuten of tegoed!

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Als je voor bij elkaar meer als 50 euro heb opgewaardeerd krijg je een sms dat je voortaan met korting belt en smst en internet.
Hieronder staat het uitgelegd is dat duidelijker?

http://www.t-mobile.nl/prepaid/tarieven/prepaid-voordeel
Reputatie 5
@renes1960 Welkom!

Ik zie dat je inderdaad nog gebruikmaakt van het PrePaid Bonus SMS tariefplan. Ik heb je tariefplan direct gewijzigd naar PrePaid Voordeel 50%. De 50% korting gaat dus direct in! :)

Ik kan helaas niet voorkomen dat je internettegoed wint bij het T-Mobile Surprise spel. Hopelijk win je een volgende keer belminuten of tegoed!

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer