Vraag

PrePaid prijsplan aanpassen en voorwaarden

• 23 april 2010
  • 87 reacties
  • 4384 Bekeken

Reputatie 7
Gisteren mijn prepaid pakket ontvangen en meteen het tariefplan aangepast van standaard naar 24/7.
Ik heb hier een bevestiging per sms van ontvangen en per mail. Later weer

This topic has been closed for comments

87 reacties

Reputatie 1
@ezz

Ik heb inmiddels een aanpassing gemaakt in ons systeem. Zou je kunnen controleren of het probleem zich nog steeds voordoet?
Reputatie 7
Ik heb sinds zaterdag geen e-mails met bevestiging meer ontvangen.

Bedankt.
Reputatie 2
Hoi,

Een tijdje geleden kreeg ik een smsje; gratis 300 smsjes bij 10 euro opwaarderen? sms ****,
dit smsje was van t-mobile, ik dacht hier dus bij van "oh het is een actie". Vervolgens had ik dit gedaan en kwam ik er dus achter dat ik iets van 36 cent per smsje betaal o.i.d. en dat de 300 smsjes maar tijdelijk zijn! Achteraf bleek ook dat er 10 euro van af is voor die administratiekosten. Ik ben dus goed genaaid door T-mobile, ja ik weet het eigen schuld had ik maar beter mn research moeten doen hoe het zat. Ik vind dit trouwens een hele valse manier van T-mobile en ben dit ook niet van hun gewend, heb nooit problemen met hen gehad tot nu dus.

Mijn vraag is dus:
Hoe verander ik terug naar mn oude instellingen (ik dacht dat dit 24/7 was want ik betaalde 7 cent per smsje, kan iemand dit bevestigen?) zonder dat ik weer die administratiekosten van 10 euro er afgaan? Als het niet anders kan en er 10 euro vanaf moet zal dit dus ook de laatste actie van mij zijn bij T-mobile en zal ik dus ook overstappen naar een andere provider na deze lage actie van hen.

Met vriendelijke groeten,

Henk
Reputatie 2
Excuses als ik een domme vraag stel, maar ik ben geen frequente beller.
Ik heb op dit moment het standaard prepaid pakket en betaal daarmee dus 23 cent per SMS. Daar ik mijn telefoon vrijwel alleen gebruik om af en toe te SMS'en, overweeg ik een ander tariefplan, omdat ik zie dat het SMS'en daarbij een heel stuk goedkoper is (bijv 9 cent per SMS). Ik kan echter nergens iets vinden over de bekende kleine lettertjes.
Als ik het 24/7 tariefplan kies, zit ik dan vast aan bepaalde vaste kosten, zoals een maandbedrag of minimaal aantal keren opwaarderen? Er zal toch ergens een verschil zijn met het standaard pakket waarbij ik niet vast zit aan vaste kosten of verplichtingen. Of vergis ik mij? Wie kan me helpen?
Reputatie 6
Badge +9
24/7 kosten zijn zoals vermeld.
Dus alleen maar voordeel.
Reputatie 2
Centaur, bedankt voor je snelle reactie.
Misschien ben ik na
Reputatie 6
Badge +9
Het heeft mij ook altijd verbaast, maar het klopt echt.
Alleen maar voordeel.
Anders moet je ff zoeken op 24/7.
Er loopt al een topic over.
Reputatie 2
In dat geval ga ik nu meteen overstappen :-)
Nogmaals dank voor de reactie en de info!
Reputatie 2
MMSjes zijn duurder bij 24/7... 😉
Reputatie 7
MMSjes zijn duurder bij 24/7... ;)

Ook een mms is goedkoper bij 24/7, kost 24 cent. Bij standaard kost deze 50 cent.
@Ezz

Mooi! 😉
@H3nkie, als je nu gebruik blijft maken van PrePaid Bonus dan ontvang je op 1 mei 300 gratis sms'jes.
Als je wilt dan kan ik ook je tariefplan wijizgen in 24/7, maar dan ontvang je de 300 gratis sms'jes niet. Meer informatie over de verschillende PrePaid prijsplannen vind je op onze website.
Reputatie 2
Hallo,

Ik zoek wat meer informatie over de betaling van prepaid.
Namelijk, op de website staat dat je per seconde betaalt, maar wordt op minuut afgerond?
Of ik lees het niet goed, of worden we gena*** hiermee?

Goed, laat ik het anders stellen. Welke is het van onderstaande:

1. Je betaalt per seconde, waarbij alle eerste minuut altijd op minuut wordt afgerond;
Voorbeeld: je belt voor 25 seconden, maar wordt volledige minuut afgeschreven;

2 Je betaalt per seconde - altijd;
Voorbeeld: je belt voor 25 seconden en 25 seconden worden in rekening gebracht;

3. Je betaalt per seconden, maar het wordt - altijd - op minuut afgerond;
Voorbeeld: je belt voor 75 seconden, maar er worden 2 minuten afgeschreven.

Hoe ik het nu lees, op de website is het scenario 3. In dat geval, afrekenen per seconde heeft geen enkele minuut en het is alleen maar woord spelletje dat we eigenlijk per minuut betalen. Met die woordje seconden proberen ze mensen in waar te brengen.

Wie heeft hierop een duidelijk antwoord?

Mvg,
Aleks
Reputatie 2
Hallo,

Ik zoek wat meer informatie over de betaling van prepaid.
Namelijk, op de website staat dat je per seconde betaalt, maar wordt op minuut afgerond?
Of ik lees het niet goed, of worden we gena*** hiermee?

Goed, laat ik het anders stellen. Welke is het van onderstaande:

1. Je betaalt per seconde, waarbij alle eerste minuut altijd op minuut wordt afgerond;
Voorbeeld: je belt voor 25 seconden, maar wordt volledige minuut afgeschreven;

2 Je betaalt per seconde - altijd;
Voorbeeld: je belt voor 25 seconden en 25 seconden worden in rekening gebracht;

3. Je betaalt per seconden, maar het wordt - altijd - op minuut afgerond;
Voorbeeld: je belt voor 75 seconden, maar er worden 2 minuten afgeschreven.

Hoe ik het nu lees, op de website is het scenario 3. In dat geval, afrekenen per seconde heeft geen enkele minuut en het is alleen maar woord spelletje dat we eigenlijk per minuut betalen. Met die woordje seconden proberen ze mensen in waar te brengen.

Wie heeft hierop een duidelijk antwoord?

Mvg,
Aleks

Het is optie 1, is hetzelfde als bij relax (sim only) abo's.
Reputatie 2
Ik wil dus van bonus Sms naar 24/7 maar nu zie ik dat ik dat niet meer kan. Ik kan het alleen nog maar veranderen in standaard ofzo. Eerst kon het wel altijd, maar nu opeens niet meer. Weet er iemand hoe dat kan?
Reputatie 2
Dan denk ik dat die tariefplan niet meer wordt aangeboden!
Reputatie 2
Je hebt keuze uit het volgende:

*Bonus Sms
*PrePaid Standaard
Reputatie 2
Jaaa inderdaad.
Best jammer =[
Dan hoop ik dat ze het nog gaan veranderen...
Reputatie 2
Misschien komt er binnenkort wel iets heel nieuws ipv 24/7 😃
@Smilebg, in de prijslijst staat het volgende vermeld: Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut.
Reputatie 2
Mijn nieuwe prepaid mobiel staat nu op het tarief "standaard" en wil hem wijzigen naar 24/7 maar dit is niet mogelijk want ik heb alleen de keus om naar "bonussms" te gaan terwijl in de handleiding staat dat dit wel mogelijk is. Wie weet hoe ik hem dan kan wijzigen naar 24/7?
Reputatie 2
Ik heb hetzelfe probleem en heb dit ook gemeld bij T-Mobile (via mail), ik heb net 2 dagen een nieuwe mobiel en in de handleiding staat het plan 24/7 nog wel en zelfs ook gewoon op de site,ik vind dan ook dat ze dit gewoon moeten leveren.
Reputatie 7
Op de prepaid prijslijst, geldig vanaf 2 mei 2010 staat het volgende bij tariefplan 24/7: T-Mobile PrePaid
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem!
Ik wil het ook wijzigen, maar er staat alleen standaard tussen...
Reputatie 6
Badge +9
Inderdaad de optie is verdwenen.
Blijkbaar hebben ze ook de tariefplanen voor pre-paid aangepast.
Ik heb 3 TM prepaid nummers alledrie op 24/7