Vraag

PrePaid prijsplan aanpassen en voorwaarden

• 23 april 2010
  • 87 reacties
  • 4384 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

87 reacties

Reputatie 7
Dit topic gaat hier ook over: Forumoverzicht > T-Mobile producten > Prepaid > Vraag: Van bonus sms naar 24/7 kan niet meer?

Inderdaad, 24/7 is verdwenen als optie. Vorige week een prepaid aangeschaft en op 24/7 gezet. Net op tijd dus.
Heel vervelend voor diegene waarbij het niet meer kan.
Reputatie 6
Badge +9
Zie zojuist dat 1 Pre paid nummer van mij het hele oude tariefsplan (after3)
Wat zijn de bel en sms kosten hiervan?
Dit is nergens meer terug te vinden.

Alvast bedankt
Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Bij T-Mobile After 3 heb je de volgende tarieven:

Piek :
Reputatie 6
Badge +9
Zo wat een duur piektarief.
Maar bel haast nooit overdag en de sms kosten zijn wel ok

Thanks voor de info
Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Jammer genoeg heb ik dezelfde probleem.
Ik hoop dat t-mobile hier snel iets aan doet.
Reputatie 2
Beste EZZ, je schrijft dat het tariefplan 24/7 is verdwenen van de site maar dat is niet het geval. Ik heb net gekeken maar op de site staat toch echt dat je 24/7 als tariefplan kunt kiezen.
Reputatie 2
Coby123 heeft gelijk, het staat nog steeds op de site.
Idd op de prijslijst, die in is gegaan op 2 mei, staat dat 24/7 alleen voor bestaande klanten is, maar dat is absoluut niet waar!
Ik ben sinds 2008 geregistreerd als t-mobile klant en dacht ik ga eens kijken of ik, als bestaande klant, de keus wel krijg, en..... nee dus, ook ik als bestaande klant kan,( als ik dit zou willen,) dit tariefplan niet kiezen. Ik hoop dat nieuwe T-mobile hun nieuwe klanten die graag over willen naar 24/7tegemoet zullen komen en dit alsnog aanbieden, want t-mobile verstrekt nu verkeerde info via de site.
Reputatie 7
Ik zie tariefplan 24/7 niet staan op de site als ik op prepaid klik, alleen nog info over standaard en bonus sms.
Kijk er vast over heen dan, waar kan ik het vinden?

Met alleen voor bestaande klanten wordt volgens mij bedoeld degene die nu hun tariefplan op 24/7 hebben staan. Dus niet de prepaid gebruikers met andere tariefplannen.

Gr.
Reputatie 2
EZZ, ik zal nog even kijken, je hoort nog van me.
Bedankt voor je snelle reactie.
Reputatie 7
@Miraste

Bedankt!
Reputatie 2
Ben ik weer. Ik heb gekeken bij het volgende: in balkje zoeken heb ik ingetypt: tariefplan prepaid wijzigen, heb toen antwoord 7 aangeklikt en daar krijg je 4 tafiefplannen te zien.
Zo ook 24/7. Vandaar dat ik zeg het staat er nog steeds op. Kijk zelf even wat ik bedoel.
Gr. @Miraste
Reputatie 7
@Miraste

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb het gevonden. :-)
Zelf had ik alleen bij de info over prepaid gekeken (dus niet via de zoekfunctie) en daar is 24/7 verdwenen.

Sowieso raar dat mensen met prepaid niet op de hoogte worden gebracht van deze verandering.

Gr.
Reputatie 2
Heb geprobeert 24/7 op bovengenomede wijze te aktiveren maar gaat niet lukken.
Wij de genoemde tarieven kan ik alleen standaard en bonussms bestellen

Helaas
Reputatie 7
Heb geprobeert 24/7 op bovengenomede wijze te aktiveren maar gaat niet lukken.
Wij de genoemde tarieven kan ik alleen standaard en bonussms bestellen

Helaas

Zeker jammer. Ik denk dat ze die pagina nog niet hebben aangepast. Klik je onder aan die pagina op de prepaid tarieflijst zie je ook de nieuwe tarieflijst.
[modbreekt]Sinds 3 mei biedt T-Mobile alleen nog het Standaard tarief en Bonus Sms aan. Als je nu gebruikmaakt van 24/7 of MyFaves dan kun je gebruik blijven maken van dit tariefplan. Het is echter niet meer mogelijk om over te stappen naar 24/7 of MyFaves.

Via de veelgestelde vragen was het inderdaad nog mogelijk om op de 'oude' 24/7 pagina te komen. Deze pagina wordt verwijder van de site. Excuses voor de hierdoor ontstane onduidelijkheid.[/modbreekt]
Reputatie 2
Ben al jaren nog in bezit van een prepaid after3 kaart
Heb daarop 30% korting
Bel tussen 08.00 en 15.00 uur voor 0,45 minus 30% =
Reputatie 1
@ExtraRob

Je kunt op de T-Mobile site meer terugvinden over de prijzen van de T-Mobile PrePaid tariefplannen. Ik vermoed trouwens dat je huidige PrePaid tariefplan de goedkoopste optie blijft.
Reputatie 2
Op 24/04/09 heb ik mijn prepaidtarief gewijzigd in My faves. Ik heb hier geen 5 vrienden of zo moeten opgeven. Ik waardeer ook altijd gewoon 10 of 20 euro op. Als ik het goed begrijp kan ik dus vanaf 24-04-09 voordeliger sms-en via myfaves?
Wat is dat dan met 1000 smsjes gratis? Is dat alleen als je een abonnement hebt?
Reputatie 2
Ik heb mijn tarief veranderd van standaard naar Prepaid Bonus Sms, gisteren online geregeld en ook per email daar bevestiging van gekregen, nu is het zo dat bij My T-Mobile pagina inderdaad staat dat dit veranderd is in Prepaid Bonus Sms, alleen ik heb nu 4,20 euro op mijn prepaid staan, terwijl op mijn My T-Mobile pagina lees dat er nog maar 0,09 euro cent opstaat, mijn vraag is wordt dat nog veranderd in het juiste bedrag zodat ik precies kan zien wat er nog opstaat, want zo is het een beetje verwarrend! groet van Marijke
@patchou, als je gebruik wilt maken van MyFaves, dan dien je wel je 5 Faves in te stellen. Je krijgt 50% korting op de kosten voor bellen en sms'en naar je Faves.
Als je geen Faves wilt toevoegen dan kun je beter overstappen naar Bonus Sms, je belt dan goedkoper dan je nu doet en sms'en is veel goedkoper. Bij Bonus Sms ontvang je verder op de eerste van de maand 300 gratis sms'jes als je met de maand daarvoor met minimaal € 10,- opwaardeert.
Reputatie 2
Hallo

weet iemand wat je moet smsen voor die bundel van 1000smsjes? via mijn t-mobile lukt het niet, hij zegt dat ik er geen toegang tot heb?

bvd
Reputatie 2
kzou de klanteservice belle!! want niet bij elke bundel kan je een sms maximaal aansluite!
Reputatie 2
hoi,

ik had vorige maand mijn 24/7 tarief perongeluk vernaderd in My Faves. eerst dacht ik dat het wel chill was om 5 mensen goedkoop te smsen maar het is nog steeds duurder dan 24/7.
Vandaag kon ik mijn tariefplan weer wijzigen staat er GEEN 24/7 meer tussen!?
ik snap er niks van!
ik heb hem nu maar op sms bonus gezet maar lees net dat dat dus ook genaaid is!

waarom kan ik niet meer terug naar 24/7??
Reputatie 7
@Sharon1993

Zoals je bovenaan deze pagina kunt lezen wordt sinds 3 mei tariefplan 24/7 niet meer aangeboden.

Gr.
@andreaB, Sms Maximaal is een bundel voor abonnees. Voor PrePad-gebruikers is het niet mogelijk Sms Maximaal toe te voegen.