Vraag

PrePaid prijsplan aanpassen en voorwaarden

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

87 reacties

Reputatie 2
Hey Michel!

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik verder niet iets heb zoals wat jij ook hebt, met dat smsje dat je kreeg over die verhoogde kosten, maar ik ben iets anders tegen gekomen waar ik ook zeker niet blij mee ben...

Ik ben trouwens een PrePaid gebruiker, dat je dat even weet.
Normaal gesproken heb ik altijd T-Mobile Bonus sms, dan is het zo dat als je met minimaal
Reputatie 2
Enige weken geleden LG KG376 gekocht.
De verkoper vertelde dat ik snel kon overschakelen op MyFaves. Tot op heden lukt het niet via de site of via 1414. Ook het beloofde beltegoed van 15 euro is nog niet hoger gekomen dan 5 euro. Kan T-mobile dit voor mij veranderen?
Reputatie 6
Badge +8
Myfaves bestaat niet meer, alleen de bestaande accounts die myfaces aktief hadden kunnen met het myfaces prijsplan blijven.

Myfaves wordt niet meer aangeboden.

Wordt je niet blij van maar dit is de realiteit

Gr
CENTAUR
Reputatie 5
@Bergvoet, je kunt alleen kiezen voor het Standaard of Bonus tariefplan. Je kunt je aanmelden voor T-Mobile Speciaal om 180 punten te krijgen. Deze kun je vervolgens via My T-Mobile inwisselen voor € 10,- beltegoed.
Reputatie 2
Ik Heb Preaid Kaart En Heb 30 Procent Kortig Geld Die Korting Ook Al Ik Na Belgie Bel? Weet Het Echt Niet Hoe Dat Nu Zit Allemaal
Reputatie 2
het is belachelijk dat 24/7 uit het prepaid keuzemenu is gehaald en dat er geen melding is gedaan aan degene die zich aanmelden voor de bonus sms dat ze daarna niet meer terug kunnen naar 24/7
dan bedenk je je toch nog eens of het wel verstandig is om over te stappen naar een andere belbundel
Reputatie 2
Heb nu 2 maanden LG KG376. Onder andere gekocht om My Faves. Tot op heden is het niet mogelijk de keuze bij wijzigen te maken. Reeds 2 maal eerder dit probleem aangegeven. Kan T/mobile dat nu eens voor mij regelen?
Reputatie 7
Het tariefplan My Faves wordt niet meer aangeboden, zie dit topic voor meer info:
Forumoverzicht > T-Mobile producten > Prepaid > Vraag: PrePaid prijsplan veranderen en voorwaarden

Je kunt kiezen uit het prepaid standaard of bonus sms tariefplan.

Gr.
Reputatie 2
Hallo,
Ik zit nu al zo'n 3 maanden vast aan het bonus sms tarief. Ik zou graag 24/7 willen maar die staat er niet bij. Als ik wil veranderen staat er alleen standaard tarief. Ook via sms kan ik het niet veranderen. Weet iemand hoe je dit probleem op kan lossen?
Reputatie 2
24/7 is niet meer beschikaar
Reputatie 2
Ik vind het belachelijk dat ze 24/7 weg doen. Bellen en smsen is met het bonus en standaard tarief erg duur. Ik denk er ook over om weg te gaan bij t-mobile. Ik moet sowiso een nieuwe mobiel kopen, en ik ga geen t-mobile meer nemen als er geen goedkoper tariefplan komt...
Reputatie 2
misschien rare vraag....een simkaart kan je opvragen waar die gekocht is?????
Reputatie 2
volgens mij niet, omdat je tegenwoordig overal een simkaart kan halen. maar ik weet het niet zeker
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een prepaid-sim gekocht voor mijn alarm installatie. Als er een alarm gemaakt wordt belt mijn prepaid-sim naar mijn mobiel. ik heb voicemail en gesprek gemist sms uitgezet.

mijn vraag:
1. prepaid-sim belt naar mijn mobiel maar ik neem niet op. worden hier kosten over berekent?
2. Prepaid-sim belt naar mijn mobiel maar ik weiger het gesprek" gesprek weigeren". worden hier kosten overberekent?

p.s. vind het ook vreemd dat ik bij tariefwijzigen alleen prepaid bonus sms kan kiezen.

Hoop wat te horen. Vriendelijke groet,
Roy
Reputatie 2
Ja,
ik heb net een telefoon, ben gergistreerd bij my t-mobile
maar ik kan nergens vinden hoeveel ik moet betalen voor sms en bellen per minuut.
Waar kan je dit vinden????
Xxx
Reputatie 4
welk abo heb je dan? daar staat meestal n stukje info over de te betalen kosten

😃
Reputatie 2
prepaid? of abbo?
Reputatie 2
Met meer info , word je beter geholpen .
Reputatie 2
MissIceCream schreef:

Ja,
ik heb net een telefoon, ben gergistreerd bij my t-mobile
maar ik kan nergens vinden hoeveel ik moet betalen voor sms en bellen per minuut.
Waar kan je dit vinden????
Xxx

Met meer info word je beter geholpen denk ik
Reputatie 2
hoe heb je je tarief plan daarin gewijzigd ik kan dat niet en ik wil dat ook, ik kan alleen bonus sms en standaard:S
graag wacht ik op antwoord
Reputatie 2
ik heb perongeluk naar bonus sms gedaan en ik had 24/7 en ik wil ook weer terug, trouwens t-mobile, er is zoveel vraag naar 24/7 waarom hebben jullie het weggedoen, als jullie niet zorgen dat het terug komt ga ik weg terwijl ik juist heel tevreden was over jullie, en waarom was het niet duidelijk aangegeven met extra beveileging ofzo van dat het weg ging en dat je er niet meer naar toe kom, maarja als jullie er niks aan doen ga ik weg bij jullie. helaas voor t -mobile maar ik ben hier heel boos over. dat jullie het druktst gebruikte tariefplan gewoon zonder waarschuwen weg doen en ttoen het er nog was wilde ik veranderen en toen crashte jullie sever was het niet opgeslagen en dat was de laatste dag dat het kom volgens mij

ik weet zeker dat als er over wordt gestemd, dat bijna iedereen met t-moblile prepaid 24/7 terug wil
Reputatie 2
Ik schrijf dit namens mijn dochter. Zij kreeg voor sinterklaas een mobiel. We hebben toen het tariefplan veranderd naar MyFaves en een aantal telefoonnrs ingesteld.

We hebben duidelijke afspraken gemaakt over het beltegoed. Onlangs bleek dat haar beltegoed op was terwijl ze (gecontroleerd) vrij beperkt gesmst heeft en nog minder gebeld. Omdat ik het onwaarschijnlijk vond dat het op was ben ik op de website gaan kijken. Gek genoeg kan ik nergens meer informatie vinden over de tarieven van MyFaves Prepaid. Er staat wel in My T-Mobile dat zij gebruik maakt van het MyFaves Prepaid tariefplan.

Hoe zit het nou? Bestaat het plan nog? Welke tarieven worden er berekend? Kan het zijn dat er andere (hogere) tarieven zijn berekend na een eventueel vervallen van het Myfaves PrePaid tariefplan?

Ik hoop dat ik snel antwoord krijg, zodat ik als het nodig is een ander tariefplan kan kiezen. Anders is haar beltegoed weer in no-time op na een paar smsjes.
Reputatie 4
@Ichigo13, PrePaid MyFaves bestaat niet meer. Je kunt nu kiezen voor PrePaid Bonus of PrePaid Standard.
Reputatie 2
bij de vairy touch is 1 sms ong 20 tot 30 cent!. en ik belde een keer en toen hoorde ik alleen: ''h'' en toen sloot ik hem dus toen keek ik bij mn beltegoed en was ik opeens 1 euro kwijt!!> en internet kost 20 cent voor 5 t0t 10 seconden!!
Reputatie 5
@whatsmynameagai, je maakt gebruik van het Standaardtarief. Je kunt overstappen naar een ander tariefplan. Op onze website vind je hier meer informatie over.