Vraag

PrePaid prijsplan aanpassen en voorwaarden

• 23 april 2010
  • 87 reacties
  • 4384 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

87 reacties

Reputatie 2
Ik heb last van dit probleem, als ik een sms'je stuur van 7 letters kost mij dat 25 cent(!!!)

dat is veeeeel te veel, hoe kan dit verholpen worden??
Reputatie 2
Door een sms te versturen van 160 tekens, want dat kost je ook 0,25! Dit had je bij het afsluiten van je abo al moeten weten, of je nou 1 of 160 tekens verstuurd het kost je 0,25.

Suc6
Reputatie 6
Badge +9
@glaasje

Je hebt prepaid standaard??
Je kan gratis overstappen naar Bonus SMS
Dan betaal je 12 cent per SMS.
Bij opwaarderen van minimaal 10 euro de maand daarop 300 gratis SMSjes
SMS "prepaid bonus sms "naar 1414.

Je kan het ook regelen op My T-Mobile
Reputatie 2
ik heb prepaid, maar 25 cent voor een sms'je van circa 7 letters is toch belachelijk veel...

Gratis zeg je (SMS"T HEEEEEL SNEL)
Reputatie 6
Badge +9
Met een simpele handeling kan je je tarief veranderen en dan betaal je maar 12 cent.
Het is overal zo dat 1 letter net zo duur is als 160 letters
Reputatie 2
hhahaa grappig.

Maar is echt het normale tarief voor een sms'je 25 cent?
Reputatie 6
Badge +9
23 cent bij prepaid standaard
Reputatie 6
@Glaasje

De verschillende (sms)-tarieven van prepaid kun je hier bekijken
Reputatie 2
Huidig tariefplan: PrePaid After3
Bonus percentage: 30%

Wat betaal ik nu p/min?
Reputatie 6
@ExtraRob
De tarieven van je huidige tariefplan T-Mobile PrePaid After3 vind je op de T-Mobile Prijslijst.
Reputatie 2
Ik heb een vraagje..

ik heb al heel lang prepaid van t-mobile.. maar nu heeft mijn vriendin al een tijdje zon bonus pakket als zij opwaardeerd dat ze 300 gratis smsjes krijgt.

zit dat niet in mijn pakket? en zoja wat is het verschil tussen die pakket
is het tarief duurder? of zit dat er gewoon bij?
Reputatie 6
@samsoja
Er zijn twee tariefplannen voor T-Mobile PrePaid. T-Mobile PrePaid Standaard en T-Mobile PrePaid Bonus Sms. Bij T-Mobile PrePaid Bonus Sms ontvang je op de 1e van de maand 300 sms'jes, nadat je in de vorige maand met minimaal €10,- hebt opgewaardeerd (uitgezonderd beltegoed aangeschaft via T-Mobile Speciaal). Op My T-Mobile kun je zien van welk tariefplan je nu gebruikmaakt en je kunt hier ook je tariefplan aanpassen. Je kunt het ook via sms aanpassen. Stuur daarvoor een sms'je (gratis) met de tekst 'PREPAID BONUS SMS' naar 1414.