Beantwoord

PrePaid saldo klopt niet

• 26 april 2017
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

Ik had een vraag, ik had gister 14,03 dus ik doe internet m smsen naar 4000
staat er ineens er is een storing helaas kunnen we u aanvraag niet doen, nu sms ik 1144 SALDO staat er ik heb 4,03 waar is mijn 10,- dan? moet ik nu wachten? want als ik nu weer internet m stuur naar 4000 staat er te laag saldo. En meestal krijg ik een bevestiging met u aanvraag word verwerkt.. dus wat heb ik precies verkeerd gedaan? of is dit een storing?
icon

Beste antwoord door Thalina 28 april 2017, 10:48

Hoi nekchan,

Begrijpelijk dat je wilt weten waar jouw 10 euro is gebleven! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er wat vertraging zat in het activeren van de internetbundel. Op 26/04 rond 20:16 uur heb je gesms't om de bundel te activeren en er is toen iets misgegaan. Vervolgens is op 27/04 rond 19:46 uur jouw Internet M bundel geactiveerd. Ik zie ook dat je daar al een paar MB's van hebt gebruikt, klopt het dat deze goed werkt? Ik vermoed dat dit probleem komt doordat de internetbundels iets zijn gewijzigd. Daarmee zijn ook de sms'jes die je moet sturen gewijzigd. Als je een M internetbundel wilt activeren, kan dat door INTERNET M AAN te sms'en naar 4000 (gratis).

Wist je dat het nu ook nog makkelijker kan? Als je op jouw toestel je browser opent en naar deze pagina gaat, kun je voor een internetbundel kiezen en gelijk laten activeren. Lees deze pagina ook even rustig door, hier staat uitgelegd hoe je op andere manieren een internetbundel kunt activeren. Had je trouwens ook al gezien dat My T-Mobile veranderd is? Het is een stuk overzichtelijker geworden 🙂 En je kunt hier ook jouw verbruik goed in de gaten houden en zien welke bundels actief zijn.

Ik hoop dat dit in ieder geval meer duidelijkheid geeft! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Er gaat vanalles mis, uitgaand bellen ook niet mogelijk terwijl er genoeg tegoed is!!! Mijn dochter zelfde probleem. Ook geen sms bevestigd van opwaardering en bundel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi nekchan,

Begrijpelijk dat je wilt weten waar jouw 10 euro is gebleven! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er wat vertraging zat in het activeren van de internetbundel. Op 26/04 rond 20:16 uur heb je gesms't om de bundel te activeren en er is toen iets misgegaan. Vervolgens is op 27/04 rond 19:46 uur jouw Internet M bundel geactiveerd. Ik zie ook dat je daar al een paar MB's van hebt gebruikt, klopt het dat deze goed werkt? Ik vermoed dat dit probleem komt doordat de internetbundels iets zijn gewijzigd. Daarmee zijn ook de sms'jes die je moet sturen gewijzigd. Als je een M internetbundel wilt activeren, kan dat door INTERNET M AAN te sms'en naar 4000 (gratis).

Wist je dat het nu ook nog makkelijker kan? Als je op jouw toestel je browser opent en naar deze pagina gaat, kun je voor een internetbundel kiezen en gelijk laten activeren. Lees deze pagina ook even rustig door, hier staat uitgelegd hoe je op andere manieren een internetbundel kunt activeren. Had je trouwens ook al gezien dat My T-Mobile veranderd is? Het is een stuk overzichtelijker geworden 🙂 En je kunt hier ook jouw verbruik goed in de gaten houden en zien welke bundels actief zijn.

Ik hoop dat dit in ieder geval meer duidelijkheid geeft! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Reputatie 6
Badge +17
@Lievelinge,

Ik heb in jouw eigen topic inmiddels gereageerd op jouw vraag. Had je daar al naar kunnen kijken? Ik wil je vragen om niet in meerdere topics te reageren over dezelfde vraag. Zo houden we het forum overzichtelijk. Wil je daar in het vervolg rekening mee houden? Dankjewel 🙂
@thalina nogmaals dit stelt me niet tot gerust want u wilt hierbij zeggen dat mijn 10euro gewoon verdwenen is? en ik dit niet terug kan ontvangen hierbij ga ik zeker een klacht in dienen.
@nekchan
Uit Thalina's bericht maak ik op dat jouw internet M bundel een dag later is geactiveerd dan de bedoeling was, maar dat je er wel gebruik van zou moeten kunnen maken.

(En dat je een andere tekst moet sms'en in de toekomst, omdat er wijzigingen zijn geweest.)
@kaassausje ik heb mijn mbs nog steeds niet hoor, ik heb het opnieuw gedaan. Anders had ik in totaal 2500mbs want ik doe elke maand 9.95 = 1250mb

dus die andere mbs heb ik nooit gehad.
voor in de toekomst ja weet ik nu dat het 'internet m' is. dat wist ik al, bedankt annyway.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nekchan,

Zoals aangegeven is jouw internetbundel alsnog geactiveerd op 27/04. Ik heb nogmaals in het systeem gekeken en ik zie dat er maar een keer 9,95 euro is afgeschreven van jouw beltegoed, dus je bent jouw 10 euro niet kwijt gelukkig 🙂 Je hebt gewoon de MB's ontvangen waarvoor je hebt betaald. Anders zou ik terugzien dat er twee keer 9,95 euro is afgeschreven, maar dat is gelukkig niet het geval. Klopt het dat je op dit moment gebruik kunt maken van jouw internetbundel? Via My T-Mobile > Verbruikstatus kun je jouw verbruik in de gaten houden.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer